טרגדיה נוספת בספרד: רדומיר אנטיץ' הלך לעולמו בגיל 71

ראדומיר אנטיץ'
ראדומיר אנטיץ' | Andreas Rentz / Staff

אתלטיקו מדריד הודיעה כי המאמן שהוליך אותה לזכייה בדאבל בשנות ה-90 מת בגיל 71 בנסיבות שטרם התבררו: "תמיד תהיה בליבנו". אימן גם את ברצלונה וריאל מדריד והדריך במשך תקופה קצרה את אבי נמני

(גודל טקסט)

טרגדיה נוספת בכדורגל העולמי. זמן קצר לאחר שנודע כי אמו של פפ גווארדיולה מתה מקורונה, אתלטיקו מדריד הודיעה כי מאמן העבר ראדומיר אנטיץ', שהוביל אותה לדאבל בלתי נשכח בעונת 1995/96 ואימן בין היתר גם את ברצלונה וריאל מדריד (המאמן היחיד בהיסטוריה שהדריך את שלוש הגדולות), הלך לעולמו בגיל 71 בנסיבות שטרם נודעו.

"משפחת אתלטיקו מדריד מתאבלת על לכתו בטרם עת של אחד המאמנים הגדולים ביותר שלנו. אתה תמיד תהיה בלב שלנו, נוח על משכבך בשלום", כך נכתב בהודעה הרשמית שפורסמה מטעם המועדון. יש לציין כי בתקופתו של אנטיץ' על הקווים, הקולצ’ונרוס החתימו את אבי נמני שזכה לשחק זמן קצר תחת המאמן המנוח.

כשחקן אנטיץ' לא זכה לתהילה רבה ושיחק בשורות פרטיזן בלגרד, פנרבחצ'ה, ריאל סראגוסה ולוטון טאון אנגלית. את קריירת האימון שלו הסרבי העביר כאמור בעיקר בספרד (סראגוסה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וברצלונה), בהמשך מונה למאמן נבחרת סרביה ואת דרכו הארוכה סיים בסין, שם הוא הדריך את שנדונג ואת חביי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי