טוני קרוס נגד הקיצוצים בשכר: "זה בדיוק כמו לתרום לשווא"

טוני קרוס
טוני קרוס | Eric Alonso/Getty Images

הקשר הגרמני התארח בפודקאסט והסביר את עמדתו: "אני בעד שהמשכורות ישולמו במלואן וכל אחד יחליט בצורה היגיונית מה לעשות עם הכסף שלו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המשק הספרדי קורס בעקבות מגיפת הקורונה וענף הכדורגל לא חסין בפני הצרות הכלכליות, מה שהביא שניים מהמועדונים הגדולים ביותר ב"לה ליגה", ברצלונה ואתלטיקו מדריד, להודיע על קיצוץ של 70% בשכר השחקנים. בריאל מדריד, לעומת זאת, טרם התקבלה החלטה, אבל קשר הבלאנקוס טוני קרוס כבר הביע את דעתו בנושא: הגרמני מתנגד לקיצוצים.

קרוס התארח בפודקאסט בגרמניה והסביר את עמדתו: "הפחתה בשכר היא בדיוק כמו תרומה לשווא, או למועדון. אני בעד שהמשכורות ישולמו במלואן ושכל אחד יחליט בצורה היגיונית מה לעשות עם הכסף שלו. מבקשים מכולם לעזור היכן שיש צורך, ויש צורך בהרבה מקומות".

הגרמני בן ה-30 הכיר בכך שהוא מודאג מהשפעותיו הכלכליות של הנגיף על ענף הכדורגל: "למועדונים רבים חסרות עכשיו הכנסות שתכננו עליהן. זה גם תלוי מתי נחזור לשחק. אם הכדורגל יחזור במאי, בטח יימצאו פתרונות. אם נצטרך לעצור עד החורף, לא בטוח שכל המועדונים יוכלו לעשות זאת. זה ישנה את הכדורגל כפי שאנחנו מכירים אותו".

ביום ראשון האחרון נודע כי קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד היא אחת מבין שלוש נציגות ביורוליג שיכבדו את חוזי השחקנים וישלמו את מלוא שכרם עד תום העונה. קרוס הודה שהכדורגל נמצא "בבועה" מהבחינה הזו, אך הוסיף שלמשבר עשויות להיות גם השלכות חיוביות: "יש סכומים שספק אם ניתן להמשיך לשלם. הבעיות יצופו לאט לאט, אבל אולי זה לא דבר רע – כי הנושא הזה באמת יצא מכלל שליטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי