שחקני ריאל צפויים לקצץ בשכר, בברצלונה לעגו לקרוס

ג'רארד פיקה, שחקני ריאל מדריד
ג'רארד פיקה, שחקני ריאל מדריד | David Ramos/Getty Images

לפי "קדנה סר", החניכים של זידאן יוותרו על 12% מהשכר אם הליגה תחזור, ואם לא - 20%. העניין ייסגר תוך 48 שעות. בשער "ספורט" נכתב על הצהרתו של הגרמני: "מרד על הסיפון". ויניסיוס: "אנחנו הכי גדולים בעולם"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד היא אחת ממועדוני הפאר שטרם הודיעו על קיצוץ בשכר השחקנים על אף ההפסדים הכלכליים בשל נגיף הקורונה. טוני קרוס סיפק אתמול (שלישי) ציטוט שנוי במחלוקת וסירב לקצץ בשכרו. בתקשורת הקטלונית כבר עשו מזה מטעמים. בשער "ספורט" נכתב: "מרד על הסיפון" והוסיפו כי הוא השחקן הראשון שמעורר בעיות ומגיב באגרסיביות לנושא. גם ב"מארקה" מתחו ביקורת כשבטור דעה נכתב: "אדון קרוס, למה בברצלונה יכולים לקצץ 70% ובריאל מדריד לא?"

בכל מקרה, גם בקבוצה של פלורנטינו פרס יהיו קיצוצים. לפי תחנת הרדיו "קדנה סר", השחקנים יוותרו על 12% משכרם אם הליגה תחודש בשלב מאוחר יותר, ויוותרו על 20% אם העונה תבוטל לחלוטין וההפסדים הכלכליים, בין היתר מהטלוויזיה – יגדלו.

ביום שישי האחרון הודיעה הליגה הספרדית כי היא קוראת למועדונים להתחיל בביצוע ה-ERTE (הוצאה לחל"ת). ריאל רצתה תחילה שלא לנקוט בצעד כזה ולהסתמך על החוסן הכלכלי שלה, אך הבינה שמוטב גם לה לקצץ. לפי "אס", השחקנים הראו נטייה חיובית לקיצוץ בשכר וזה עשוי להיסגר בתוך המועדון עצמו.

עוד בריאל, ויניסיוס ג'וניור, שזכה לשבחים מאיקר קסיאס, כתב לאוהדי ריאל בטוויטר: "אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בעולם, כולם יודעים שלחולצה של ריאל מדריד יש משקל כבד (אחריות), נילחם עד הסוף, האללה מדריד". הברזילאי עצמו זכה לקרדיט בהרכב במשחקים האחרונים לפני שהכדורגל נעצר, ואף כבש את השער הראשון של הקבוצה בקלאסיקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי