אחד מוותר, השני לא משחרר: בספרד ניתחו את מצבם של חאמס ובייל

חאמס רודריגס, גארת' בייל
חאמס רודריגס, גארת' בייל | Gettyimages

לקראת חלון העברות בו ריאל מדריד תנסה להיפטר מהשניים באיחור של שנה, ב"אס" דווח שהקולומביאני כבר עובד על היעד הבא, אך הוולשי צפוי לגרור את הבלאנקוס לסאגה נוספת

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ספרד עדיין נמצאת בעיצומו של המאבק במגיפת הקורונה ועוד לא ברור אם הליגה תחודש או תחזור לפעילות רק בשנה הבאה, אבל כך או כך ריאל מדריד "סוחבת" עמה שני שחקנים לקראת חלון ההעברות: גארת' בייל וחאמס רודריגס. הוולשי והקולומביאני לא היו רצויים כבר בקיץ הקודם והצוות הניהולי, זינדין זידאן ורוב האוהדים מסכימים על הרצון לראות אותם עוזבים. ה"אס" הספרדי ניתח היום (שבת) את מצבם של השניים.

חאמס מבחינתו השלים עם הסיטואציה ומכיר בכך שהסיכוי לשכנע את זידאן לתת לו קרדיט נמוך, לאחר שבעונה הנוכחית רשם שיאי שפל בדקות (680), גולים (1) ובישולים (2) בתקופתו במדים הלבנים. חוזהו מסתיים ב-2021 ולכן ריאל יודעת שזה הקיץ למכור אותו, כאשר סוכנו ז'ורז'ה מנדס במגעים עם יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד, בין השאר – כך לפי כלי התקשורת הספרדי.

המקרה של בייל הוא הפוך. למרות שהמאמן הראה לו את הדרך לו בבירור את הדרך החוצה בקיץ 2019 והוא רשם עונה נוספת מלאה בפציעות שכללה רק שלושה שערים ושני בישולים ב-232 דקות משחק, הוולשי נחוש להמשיך במדריד. ב"אס" טוענים שהוא אוהב את העיר ומשפחתו מרוצה, מה גם שהוא מרוויח 14.5 מיליון יורו נטו לעונה ואינו מעוניין להפחית בכך. מצד שני, שכרו הוא בדיוק הסיבה שריאל רוצה להיפטר ממנו, כך שבמועדון מבינים שעליהם להתכונן לפרק נוסף של הסאגה בקיץ הקרוב.

בייל. גם הקיץ תהיה סאגה סביבו? (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
בייל. גם הקיץ תהיה סאגה סביבו? (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי