"אני יודע ממקור מאוד אמין שהעברתו של אמבפה לריאל כמעט נסגרה"

קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

ג'רום רוטן, קשר העברה של פ.ס.ז', הצהיר בראיון ברדיו שהסעיר את צרפת וספרד: "הוא היה ממש קרוב לעזוב, אך משבר הקורונה יידחה הכל". וגם: ב"אס" הסבירו למה כדאי להאמין לו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה לא סוד שקיליאן אמבפה הוא החלום הגדול של ריאל מדריד אך משימת החתמתו של כוכבה של פריז סן ז'רמן קשה מאוד. ג'רום רוטן, אקס הצרפתים, ששיחק בפ.ס.ז' בין 2004 ו-2009, חשף שהבלאנקוס היו קרובים מאוד להחתימו אך לאור משבר הקורונה זה ייאלץ להידחות.

 
 
רוטן אמר בראיון רדיו, שהסעיר את צרפת וספרד: "אני יודע ממקורות שהעברתו של אמבפה לריאל כמעט נסגרה, אך לאור מה שקורה, הגעתו תיאלץ להידחות".
 
 
בספרד דווח כבר לפני ארבעה ימים כי המשבר הכלכלי אילץ גם את ריאל לדחות את "מבצע אמבפה" לקיץ 2021. אלוף העולם שמחזיק בחוזה עד 2022, יוכל להפעיל לחץ גדול ולהשתחרר, אך לקיץ הזה הוא לא רלוונטי. "בשום מקרה הוא לא יאריך את חוזהו. לדעתי זה ההסכם ביניהם. הוא לא יבקש לעזוב בקיץ, כדי שיקבל את האפשרות בקיץ הבא".
 
 
נראה שלאלופת צרפת לא תהיה ברירה לנהל משא ומתן על הכוכב שלה בקיץ הבא, היא לא תרצה לתת לו לעזוב בחינם. בספרד חיזקו את דבריו של קשר העבר כשהזכירו שבחודש מרץ שעבר אמר: "אני יכול לומר ממקור אמין שאנטואן גריזמן יגיע לברצלונה". חודשים ספורים אחר כך זה בהחלט קרה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי