מאמן נבחרת ארגנטינה הפתיע: "לא הייתי מכניס את מסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | NELSON ALMEIDA / Contributor

ליונל סקאלוני גיבה את החלטתו של חוסה פקרמן שלא לשתף את הפרעוש ברבע גמר מונדיאל 2006, שאולי עלתה לאלביסלסטה בהפסד לגרמניה: "הייתי עושה את אותו הדבר"

(גודל טקסט)

ליאו מסי הוצג פעמים רבות כ"דיקטטור" בנבחרת ארגנטינה ובברצלונה ומאז שהפך לכוכב הבלתי מעורער של שתי הקבוצות, מרבית המאמנים עשו הכל כדי להימנע מהסתבכות עם הפרעוש. במקרה הזה, מאמנו הנוכחי בנבחרת, ליונל סקאלוני, לא התחמק מלתת תשובה כנה כשנשאל על אי שיתופו של מסי ברבע גמר מונדיאל 2006.

כזכור, ארגנטינה הגיעה לדקה ה-79 של המשחק נגד גרמניה המארחת ביתרון 0:1, כשנותר לה חילוף אחד לבצע. אך במקום לשלב את מסי, המאמן חוסה פקרמן בחר להכניס שחקן התקפה אחר – חוליו קרוס, מה שגרם אפילו לעוזריו על הספסל להסתכל אחד על השני בפרצוף המום.

"בחודשים שלפני המונדיאל הוא סבל מפציעה, אז שמרו עליו בצמר גפן", שחזר סקאלוני שישב גם הוא על ספסל המחליפים באותו יום, ונימק: "ספציפית באותו משחק, נפצע לנו השוער וזה חייב אותנו בחילוף שני ולפני החילוף האחרון, היינו ביתרון וגרמניה החלה להכניס שחקנים גבוהים, אז היינו צריכים להתאים את עצמנו כי לא חשבנו שהמשחק יגיע להארכה. כמאמן, גם אני הייתי עושה את אותו הדבר".

איך זה נגמר, כולנו יודעים: דקה בלבד לאחר שקרוס נכנס כדי לעזור במאבקים האוויריים, מירוסלב קלוזה נגח פנימה את שער השוויון. בתום 120 דקות, גרמניה הדיחה את ארגנטינה בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים והתמונה של מסי שבור לב על הספסל בזמן החגיגות של היריבה לעולם לא תצא מהראש של הארגנטינאים.

מסי הילד. נותר שבור לב על הספסל (Jan Pitman/Bongarts/Getty Images)
מסי הילד. נותר שבור לב על הספסל (Jan Pitman/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי