מוראטה: "מתחרט שעזבתי את אתלטיקו ושיחקתי בריאל מדריד"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Denis Doyle/Getty Images

החלוץ שוחח עם הטניסאי פאביו פוניני ב"אינסטגרם" והודה שהוא מצטער על כך ששיחק בקבוצות אחרות בספרד: "הכדורגל השתנה והחלטתי לעבור לחטאפה ומשם הגעתי לריאל. לא הייתי צריך לשחק בקבוצות אחרות"

(גודל טקסט)

כמו כדורגלנים רבים בחודש האחרון, גם אלברו מוראטה ערך אמש (שבת) שיחת וידאו לעיני עוקבים רבים ברשתות החברתיות. במקרה או שלא, גם החלוץ פלט כותרת שספק אם הייתה יוצאת בראיון שגרתי. מוראטה שוחח עם הטניסאי האיטלקי פאביו פוניני והצהיר כי הוא מתחרט על תקופתו בריאל מדריד, לא פחות ולא יותר.

מוראטה הכיר את פוניני מימיו ביובנטוס והשיחה ביניהם באמצעות "אינסטגרם" עסקה בעיקר במצב באיטליה בימים אלה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והקורבנות הרבים שגבה הווירוס במדינה, אולם בין השאר מוראטה נשאל על ידי הטניסאי אם על הקריירה שלו וזכה לתשובה די מפתיעה: "כשהייתי ילד שיחקתי באתלטיקו מדריד, אבל לאורך השנים הכדורגל השתנה והחלטתי לעבור לחטאפה ואחרי עונה אחת הגעתי לריאל מדריד".

מוראטה, כבר בן 27, היה שייך לריאל מדריד במשך ארבע שנים ומיעט לשחק, אלא שב-2014 הוא עבר ליובנטוס וכיכב במשך שנתיים. לכן, הבלאנקוס ניצלו סעיף בחוזהו, רכשו אותו בחזרה וכעבור עונה מכרו אותו לצ'לסי – שם הוא נכשל ובינואר 2019 סגר מעגל וחזר לאתלטיקו. "אני מתחרט ששיחקתי בקבוצות אחרות בספרד, הייתי צריך ללבוש רק את החולצה של אתלטיקו", סיכם מוראטה את השיחה עם פוניני.


מוראטה במדי ריאל מדריד (AFP)

מוראטה גם נשאל על הבלמים שהקשו עליו יותר מכל ואמר: "ג'ורג'יו קייליני בוודאי אחד מהם – אני לא יודע אם בכוונה או לא, אבל הוא תמיד מפרק אותי. גם סרחיו ראמוס קשוח ולשחק מול וירג'יל ואן דייק מרגיש כמו להתייצב מול הר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי