בריאל מדריד משוכנעים: ברצלונה לא תוכתר לאלופה

ג'רארד פיקה, שחקני ריאל מדריד
ג'רארד פיקה, שחקני ריאל מדריד | David Ramos/Getty Images

החשש בספרד שעונת 2019/20 לא תוכל להתחדש גובר, הבלאנקוס מנסים להעביר לבכירי הענף את המסר שאסור להעניק למוליכה את האליפות במקרה כזה. וגם: השחקנים תומכים בהמשך הליגה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כבר 42 ימים מאז שהליגה הספרדית נעצרה ולמרות התקוות הרבות והאופטימיות שמגלות הקבוצות בניסיון לחדש את "לה ליגה" בחודש יוני, כמו שקורה במדינות אחרות וגם בישראל, מתגבר החשש שלא ניתן יהיה לסיים את עונת 2019/20, גם לא בדלתיים סגורות.

אחת הקבוצות שמודאגות יותר מכל היא ריאל מדיד, שאיבדה את הפסגה במחזור האחרון שנערך, כשדווקא לאחר ניצחון משכנע בקלאסיקו וטיפוס למקום הראשון, היא הפסידה לבטיס, אפשרה לברצלונה לשוב לפסגת הטבלה וכתוצאה כך עלולה למצוא את עצמה רק במקום השני, בהנחה שאכן תגיע לסיומה עונת 2019/20 כבר עתה. הדאגות של הצוות בריאל מדריד, כולל השחקנים וכמובן האוהדים, החלו להתגבר לאחר שבהתאחדות החלו להיערך לאפשרות שהליגה לא תחודש וקבעו מי יהיו נציגות הליגה במפעלי אופ"א, משמע בליגת האלופות ובליגה האירופית.

מבחינת ריאל מדריד, בדגש על השחקנים, החשש הוא שאם כבר נקבעו הנציגות באופ"א בהתבסס על הטבלה הקיימת, אז בהחלט ייתכן שברצלונה תוכתר לאלופה לאור היותה בפסגה בשלב זה. לפי "מארקה", סרחיו ראמוס, הקפטן, הוא שמשמיע את דעת השחקנים בפני בכירי המועדון והביע את הדאגה הקיימת בקרבם.


מסי מול מרסלו וראמוס. מאבק גם מחוץ למגרש (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

סרחיו ראמוס אמנם מעביר בשם השחקנים את הדרישה לשמירה מקסימלית על בריאותם וכבר עתה ברור כי הם לא ישובו לאימונים קבוצתיים לפני אמצע מאי, בתקווה שהליגה תתחדש ביוני, אבל גם העביר מסר ברור בשם כל הקבוצה כי השחקנים מעוניינים בחידוש עונת 2019/20, בהנחה שראשי כל הקבוצות יוכלו להעמיד בטוחות לשמירה על בטחונים.

בנוסף, בריאל מדריד העבירו מסרים בימים האחרונים לפיהם הם משוכנעים שברצלונה לא תוכתר לאלופה במקרה של סיום העונה מבלי שהליגה תחזור. הדברים נעשים גם בשל הידיעה שהשבוע הקרוב עשוי להיות קריטי, לקראת דיון נציגי כל התאחדויות הכדורגל וראשי אופ"א בימים שלישי, רביעי וחמישי – במטרה שאופ"א תשמור על גישתה שצריך לעשות את הכל כדי להמשיך את העונה ושהכרעות יהיו על כר הדשא בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי