המסיבות הפרועות עם רונאלדו והאליפות העצובה: הלגרה נזכר בימי הגלאקטיקוס

איבן הלגרה, רונאלדו
איבן הלגרה, רונאלדו | Martin Rose/Bongarts/Getty Images)

בלם העבר של ריאל התראיין: "לא רצינו לחגוג את האליפות ב-2003 כשהבנו שדל בוסקה יפוטר, פרס איים שניקנס". על יום הולדתו של החלוץ: "אשתי ראתה אוטובוס של בחורות והתרגזה". וגם: ארבלואה עקץ את צ'אבי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד זוכרים לטובה את תקופת הגלאקטיקוס. לפחות את רובה. לאחר שביום שבת התראיין רוברטו קרלוס, הגיע תורו של איבן הלגרה, הבלם הספרדי ששיחק בשורות הבלאנקוס בין 1999 ועד 2006. הספרדי חשף מסיבות פרועות בימיו של רונאלדו הברזילאי וסיפר על התחושה הקשה לאחר האליפות ב-2002/03, כשחדר ההלבשה היה על סף פיצוץ.

בעונת 2002/03 ניצחה ריאל 1:3 את אתלטיק בילבאו בסנטיאגו ברנבאו במחזור הסיום וזכתה באליפות מספר 29 אחרי צמד של רונאלדו, אך התחושות היו קשות. הלגרה שחזר: "משהו קרה. הנשיא פלורנטינו פרס רצה לפטר את ויסנטה דל בוסקה (המאמן). אהבנו אותו מאוד, רצינו שימשיך. לא אהבנו את היחס כלפיו. לא רצינו לחגוג את האליפות בכיכר הסיבלס ובניין העירייה. היה קשה ליהנות מארוחת הערב והחגיגה אחר כך. הוא איים עלינו שמי שלא יגיע – ייקנס. העונה הסתיימה, דל בוסקה פוטר ויצאנו לחופשה בלי לדעת מה יקרה".

הלגרה המשיך לתקוף: "היה משבר, המון דברים השתנו באותו קיץ. הייתה לנו איכות אבל לא היה איזון בקבוצה. קלוד מקאללה עזב והוא היה שחקן חשוב מאוד. הוא עזר לנו הרבה בהגנה וזה לא משנה שבהתקפה הוא היה פחות חשוב".

הגלאקטיקוס: "הברזילאים חיו את החיים שלהם, הם אהבו לבלות, הם משחקים כמו שהם במציאות – מחייכים. הם גרים יחד. הם לא רצו להיות לבד. אבל הדיבורים על כך שהיו לנו אימונים בצהריים הם לא נכונים. לא יצאנו בלילות שלפני משחק, היינו מקצוענים. לואיס פיגו וזינדין זידאן היו מאוד מקצוענים. לעתים שחקנים בכירים יצאו מוקדם יותר מאחרים". הלגרה סיפר שאיקר קסיאס הקים קבוצת וואטספ מיוחדת לשחקני העבר של המועדון והוא (השוער) פעיל שם הרבה.

זידאן רונאלדו ופיגו. ימי הגלאקטיקוס (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)

יום הולדתו של רונאלדו היה אחר, זו הייתה מסיבה גדולה. הלגה נזכר: "הייתי יחד עם אשתי והגיע אוטובוס עם המון נשים. אשתי אמרה לי באותו רגע לעוף הביתה, וגם אשתו של פיגו אמרה כך. לאחר הזכייה באליפות אנחנו השחקנים עשינו מסיבה גדולה בביתו, נשארתי ער עד השעות הקטנות".

 
 
איך זה להיות בלם בריאל: "הבלמים תמיד סובלים הכי הרבה, זה לא פשוט. אתה חייב להיות אגרסיבי, לדעת מצד שני גם להוביל כדור. כל טעות יכולה להשאיר את היריב שלך מול השער. גם קשה להיות חלוץ בקבוצה. יש הרבה דיבורים על קארים בנזמה אבל מבחינתי הוא החלוץ הטוב בעולם".

 

עוד בריאל, אלברו ארבלואה, שחקן עבר נוסף של הקבוצה, לא ממש אהב את ההתבטאויות של צ'אבי שטען שלריאל היה מזל רב בזכיות שלה בליגת האלופות. ארבלואה ענה: "זה התירוץ שלו (מזל), כשהוא לא מצליח להסביר איך הקבוצה עשתה מה שאף אחת לא עשתה קודם – זכתה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות וארבע פעמים בחמש שנים". על מערכת היחסים עם קסיאס אמר: "הוא שכן שלי, אם הוא צריך ביצים אני אביא לו, ולהיפך. המחלוקת מאחורינו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי