"קיליאן אמבפה היה עובר לריאל מדריד הקיץ אם לא הקורונה"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

איוון לי, סוכנו של פרלאן מנדי, התראיין ל"מארקה" וסיפר: "הוא רוצה לשחק בספרד, עם האליל שלו זידאן ולהפוך ל-'9' הטוב בעולם'. כרגע זה בלתי אפשרי לשלם עבורו 300 מיליון יורו". וגם: הבלאנקוס ינדדו מהברנבאו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מחזרת נמרצות אחרי קיליאן אמבפה, כוכבה של פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת, זה לא סוד. עד עתה עלו דיווחים רבים בכלי התקשורת לצד התבטאויות שונות של שחקני עבר. כעת גם הסוכן הצרפתי הבכיר איוון לי, נציגו של פרלאן מנדי, התייחס לראשונה לעניין בציטוט שתפס כמובן את כותרת שער ה"מארקה", העיתון הגדול בספרד וזה שמזוהה עם הבלאנקוס.

"אמבפה רוצה לשחק בעתיד בריאל מדריד", אמר הסוכן. "הוא רוצה להתאחד עם האליל שלו זינדין זידאן ולהפוך לחלוץ '9' הטוב בעולם. אין ספק שמדובר בקבוצה הטובה מכולן". אולם, כזכור, גם בספרד מבינים שצירופו של אמבפה יהיה רלוונטי בעיקר בקיץ הבא שכן חוזהו מסתיים ב-2022 מה שייאלץ את הצרפתים לשחררו אם לא יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש. מעבר לכך גם התפרצות נגיף הקורונה מאטה את האפשרות הזו.

"זה הגיוני לגמרי לחשוב שהוא היה הולך לחתום בריאל מדריד הקיץ, אבל כרגע לא ניתן לשלם 300 יורו, וזה מה שהוא שווה, אם ניימאר עלה 222 מיליון יורו. הוא טוב לא פחות ממנו. במצב הנוכחי בגלל מגיפת הקורונה הכל מתעכב". עוד הוסיף: "אמבפה שחקן גדול שהיה מוצא את מקומו בכל קבוצה, אבל בכל מקרה בהתקפה של ריאל מדריד אין תחרות גדולה. קארים בנזמה מעולה אבל הוא נמצא בשנים האחרונות של הקריירה שלו".

 


נזכיר כי אמבפה זכה בשלוש אליפויות רצופות בצרפת – אחת במדי מונאקו בעונת 2016/17 בה העפילה לחצי גמר ליגת האלופות, ועוד שתיים במדי פ.ס.ז' והוא מרגיש תחושת מיצוי. העונה כבש כבר 30 שערים ב-33 הופעות בכל המסגרות.

עוד בריאל מדריד, הבלאנקוס מחכים בקוצר רוצח להמשך העונה, ולפי הדיווחים בספרד הקבוצה תארח את המשחקים שנותרו עד לסיום 2019/20 במגרש אחר, כלומר תנדוד מהסנטיאגו ברנבאו. מדובר במגרש על שם אלפרדו די סטפאנו, שחקן העבר הגדול של הבלאנקוס, המשמש את קבוצת קסטיליה של ראול. ריאל רוצה להשלים במהירות את השיפוץ הברנבאו וכך גם תוכל לחסוך בעלויות. משום שבספרד יחזרו לשחק ללא קהל לאחר עצירת משבר הקורונה – זה יהיה לא משמעותי. המועדון ממתין לאישור של אופ"א בעניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי