ריאל מדריד ירדה מאמבפה: "לא מעוניינת להילחם בפ.ס.ז'"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

הבלאנקוס הפנימו שצירופו של החלוץ הקיץ לא אפשרי, אבל לפי "לאקיפ" הוא בהחלט עשוי לעשות את הדרך לבירת ספרד בעוד כשנה

(גודל טקסט)

אם להסתמך על העיתון הצרפתי "לאקיפ", הנחשב לאמין ביותר בצרפת, ריאל מדריד הפנימה שהיא לא תוכל לזכות בשירותיו של קיליאן אמבפה. זה נכתב לא פעם על ידי התקשורת בצרפת ובספרד, אבל הבוקר (שישי) דווח בעיתון כי הבלאנקוס מוותרים סופית על הניסיון לרכוש את היהלום בן ה-21 של פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת, מי שעדיין מוגדר כמטרה העיקרית של זינדין זידאן.

ריאל מדריד נערכה בשנה האחרונה לכך שהיא תנסה לרכוש את אמבפה בקיץ הקרוב, אולם ראשי פריז סן זרמן הבהירו להם חד משמעית ש"אמבפה לא הולך לשום מקום" ומתברר כי לנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, אין שום רצון "להכריז מלחמה" על בעלי אלופת צרפת, נאסר אל חלאיפי. 

עם זאת, חוזהו של אמבפה יסתיים ב-2022 ואם ימשיך לסרב להאריך אותו, ההערכה היא כי ניתן יהיה לרכוש אותו בעוד כשנה, בקיץ 2021, כחצי שנה לפני שניתן יהיה לפתוח מולו במו"מ על צירופו כשחקן חופשי. אמבפה כבר סיפר בעבר כי הוא חולם לשחק בריאל מדריד ולכן נראה שכל הצדדים מבינים שזו נראית כמו עסקה בלתי נמנעת בקיץ הבא.

לפי "לאקיפ", חלק מתהליך ההפנמה שלא תצא לפועל עסקה בקיץ הקרוב, לנוכח סירובה של פ.ס.ז', נבע מכך ששחקנים אחרים של המועדון שהיו מבוקשים, דוגמת מרקו וראטי ומרקיניוס שזכו לפניות מברצלונה, מצאו את עצמם נשארים תקופה ארוכה למרות כל החיזורים. אמבפה, בתנאי שלא יאריך את חוזהו כאמור, עשוי לקבל את מבוקשו בקיץ 2021.


אמבפה (JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי