סוכנו לשעבר של ניימאר: "כעת יש לו מחיר שנקבע על ידי פיפ"א"

ניימאר
ניימאר חוגג נגד דורטמונד. שוב במגרשים | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

וגנר ריביירו שעזר לברזילאי לעבור בזמנו לברצלונה, חשף מדוע הכוכב יוכל לעזוב הקיץ: "פ.ס.ז' לא תוכל לדרוש מה שהיא רוצה, הוא שווה 164 מיליון יורו", ולא להספיד את ריאל: "פרס אמר לי שהוא עדיין חולם לצרפו"

(גודל טקסט)

בתקשורת הספרדית ישנם דיווחים רבים על כך שניימאר כן רוצה לעבור לברצלונה ויצליח לעשות זאת הקיץ על אף משבר הקורונה. סוכנו לשעבר, וגנר ריביירו, טען בראיון ל-ESPN שהפעם יש לברזילאי מחיר שנקבע על ידי פיפ"א וזה יכול לעשות את ההבדל. מעבר לכך, הוא מצהיר כי אסור לפסול את ריאל מדריד.

 
ריביירו אמר: "נסעתי למדריד כמה פעמים כי פלורנטינו פרס חלם להחתים את ניימאר. בעונה שעברה היינו יחד במשרדים בחודש מאי, הוא אמר שהוא שומר על החלום להחתים את ניימאר".
 
 
מדוע ההעברה לא יצאה לפועל: "ניימאר לא היה יכול לעזוב משום שלא היה לו מחיר מסוים. הוא נרכש הרי ב-222 מיליון יורו ופ.ס.ז' יכולה הייתה לבקש גם 500 מיליון יורו עבורו. היה לו חוזה ארוך טווח במועדון אך כעת יש לו מחיר קבוע שנקבע על ידי פיפ"א – 164 מיליון יורו".
 

מי ששימש כסוכנו בעבר וסייע למעברו לברצלונה בקיץ 2013, חשף גם כי ריאל ניסתה להחתימו שוב ושוב ושוב: "כמעט הכל היה סגור, אך ניימאר העדיף לשחק בברצלונה". ריביירו הוסיף כי שוחח לאחרונה עם נשיא ריאל אך לא בענייני העברות, וגילה כי בעבר רצה ז'וזה מוריניו להחתים שחקן אחר שהוא מייצג – לוקאס מורה אך זה לא היה יכול לקרות".

לסיום הוא שיבח את הברזילאי: "אני משוכנע שהוא הטוב יותר מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. לניימאר אין ימים חלשים, אף פעם. הוא תמיד כובש ומבשל, מאז תקופתו בסנטוס. זה היה ככה גם בברצלונה וגם בפ.ס.ז'. ואכן, ב-80 משחקים במדי הצרפתים לניימאר יש 69 שערים. אפשר להעביר ביקורת על יכולתו אך עם המספרים די קשה להתווכח.

ניימאר עם מסי. ריאל תילחם על הברזילאי? (Elsa/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי