אדן הזאר צפוי להיות כשיר כשהליגה הספרדית תחזור

אדן הזאר
אדן הזאר | Angel Martinez/Getty Images

הקשר הבלגי חזר לאימוני ריצה כבר בשבוע שעבר והחל להתאמן עם כדור. בריאל אופטימיים במיוחד. מאמנו בנבחרת בטוח: "הוא יוכיח את עצמו עוד השנה. בזכות הפגרה הכפויה היה לו זמן להתאושש והרבה שקט נפשי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה השבית את הכדורגל העולמי, אך אין ספק שעבור אדן הזאר מדובר בחבל הצלה גדול. עונת הבכורה של שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של ריאל מדריד הייתה בדרך לכישלון עצום. הוא נפצע שוב רגע לפני המשחקים הקריטיים נגד ברצלונה ומנצ'סטר סיטי וכבש שער בודד העונה (בישל חמישה נוספים). וכעת, הבלגי מנצל את הזמן ומתאושש מהפציעה ונראה שעוד יוכל להוכיח את עצמו. בספרד הציגו בשורות טובות ומשוכנעים שהוא יחזור לשחק עם חידוש הליגה (ככל הנראה ביוני)

לפי "אס" הספרדי, הבלגי מתקדם היטב בתהליכי ההחלמה. הניתוח שעבר בחמישה במרץ עבר בהצלחה. הזאר יהיה זמין בוודאות מיד כשהליגה תחודש וזינדין זידאן ישלב אותו בתבונה (צריך לזכור כי הקאמבק שלו התעכב שוב ושוב). לעיתון נודע כי הזאר החל לרוץ לפני מספר ימים והוא אף משלב גם אימוני כדור בחצר ביתו. הוא עבד עם פיזיותרפיסט על שיקומו. "במדריד יש אופטימיות גדולה וחוששים רק ממזל רע כפי שהיה לו עד עכשיו", נכתב. במועדון סיפרו על תעצומות הנפש שלו והמוטיבציה הגדולה לחזור לשחק.

בינתיים, גם מאמן נבחרת בלגיה מרוצה. רוברטו מרטינז החמיא לקפטן הנבחרת: "הוא מחלים נהדר מהפציעות. הסימנים מאוד חיוביים. אנחנו בקשר טוב. הוא יכול לנצל את הזמן בנחת. אין משחקים, אין יורו, יש לו שקט נפשי כרגע. לפחות זה עוזר לו. אני בטוח שהוא יוכל ליהנות מכדורגל לפני סיום העונה".

אדן הזאר. יעזור לריאל כשהליגה תחזור? (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

הבלאנקוס, שירדו למקום השני בספרד ונמצאים בדרך להדחה בשמינית גמר ליגת האלופות לאחר הפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי בסנטיאגו ברנבאו, יקוו ליהנות משירותיו.דווקא באחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, התיקו 2:2 נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות – הוא נפצע. גם מרטינז התייחס לכך: "הייתי שם בברנבאו, זה קורה בכדורג. 60 הדקות הראשונות היו ברמה גבוהה מאוד מצד ריאל, ולא מעט בזכותו. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שראיתי מצל ריאל. היה לו מזל רע, אני בטוח שתומאס מונייר עצוב ממה שקרה, הוא היה נסער. הזאר סבל מתקופות קשות אבל הוא עוד יוכיח את עצמו".

לסיום התייחס המאמן גם לטיבו קורטואה והשינוי שעבר:" הכל קל עבורו היה לזרוק את המגבת, להיכנע לביקורות. אבל הוא התאושש בצורה נפלאה והוכיח עד כמה הוא חזק ומסוגל לשאת באחריות הזו של להיות שוער ריאל מדריד. הוא היה מודע לכך שאני מצפה ממנו ליותר. אני גאה מאוד במה שהוא עשה, אין שוערים כמוהו בכדורגל העולמי. הוא גילה בגרות, היה בעל ביקורת עצמית, כל מה שקרה במגרש ומצד הקהל לא השפיע עליו. הוא לא האשים אף אחד". קורטואה נמצא בדרך לזכות בתואר הזאמורה – השוער שספג הכי מעט שערים בספרד.  הוא לא ספק בצמד המשחקים נגד ברצלונה העונה ובסך הכל הוציא מהרשת 16 כדורים ב-24 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי