דיווח: מילאן תציע 35 מיליון יורו על יוביץ', קרוס יעזוב?

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Francois Nel/Getty Images

באיטליה דווח כי הרוסונרי רוצים להחתים את החלוץ שלא התאקלם בספרד וישמח לשתף פעולה עם אנטה רביץ' כמו בעונה שעברה. ב"אס" נכתב כי הגרמני נמצא בצומת דרכים בשל ספסולו נגד סיטי וסירובו לקצץ בשכר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

 הליגות הגדולות באירופה עדיין לא חוזרות ובזמן שעונת 19/20 עדיין תקועה, עונה אחרת מקבלת במה בינתיים: עונת ההעברות. השמועות לא מפסיקות, והפעם באיטליה דווח על רצונה של מילאן לצרף את לוקה יוביץ', חלוצה של ריאל מדריד, ולא רק זה. בתקשורת ישנם פרסומים שונים מדי יום על עתידו של החלוץ.

לפי "Sport Mediaset", הרוסונרי מתכננים הצעה בגובה 35 מיליון יורו עבור החלוץ הסרבי שלא הצליח להשתלב בריאל מדריד. החלוץ שהגיע בקיץ לבירת ספרד בתמורה ל-60 מיליון יורו, כבש רק שני שערים ב-24 הופעות. באיטליה מתכננים להציע לו דקות משחק ובטוחים כי ישמח לחזור לשתף פעולה עם אנטה רביץ', כפי שהיה בשנה שעברה באיינטרכט פרנקפורט. מילאן נחושה להחתים את החלוץ ומוכנה להציע בונוסים שונים עבורו. 

בינתיים, בריאל מדריד מתכננים שלפחות חמישה שחקנים יעזבו, ויוביץ' עשוי להיות אחד מהם. גארת' בייל, חאמס רודריגס, לוקאס ואסקס ומריאנו בדרך החוצה, בעוד מרסלו ולוקה מודריץ' צפויים להחליט על עתידם בעצמם. "רק אם 'מבצע היציאה' יסתדר – ריאל תפנה לשוק', נכתב ב-"אס". בספרד תוהים כרגע האם שחקן אחד נוסף לרשימת ההעברות: טוני קרוס.

בשנה שעברה הקשר הגרמני היה אחד מאלה שספגו הכי הרבה ביקורות על כישלון הבלאנקוס. בסקר האוהדים, כ-64% הצביעו נגד הישארותו. לבסוף קרוס האריך חוזה וחתם עד 2023 אך לפי התקשורת מעמדו דעך בחודשים האחרונים. "קרוס משקיף על הצוק", נכתב בדרך יצירתית ב"אס".

"בריאל, הקו המפריד בין אליל לבין בוז מאוהדים הוא דק מאוד. גם זינדין זידאן, גוטי ואחרים יודעים זאת, ותשאלו את קארים בנזמה ובייל". נכתב כי קרוס עשה שגיאה גדולה בהתבטאותיו בזמן הקורונה כשסירב לקצץ תחילה. עוד נטען כי ריאל מחזרת אחרי לא מעט קשרים צעירים יותר כמו פול פוגבה ואדוארדו קמאבינגה, והגרמני, שסופסל במשחק נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, נמצא בצומת חשובה בקריירה שלו. "כשראיתי שאתה לא בהרכב, לא יכולתי להאמין", אמר לו פפ גווארדיולה. האם הספרדי, שאימן את קרוס בבאיירן מינכן וראה אותו עוזב – ינסה לצרפו לשורות האנגלים?



טוני קרוס. צומת דרכים? (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי