דיווח: אתלטיקו מדריד הציעה לאדינסון קבאני חוזה לשנתיים

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

לאחר הפיצוץ במו"מ בין הצדדים בינואר האחרון, ב"טוטומרקאטו" נכתב כי הקבוצה של דייגו סימאונה מוכנה לשלם לחלוץ 12 מיליון יורו לעונה. בספרד טוענים: סביבתו של השחקן רואה את עתידו באדום-לבן

(גודל טקסט)

 המשך עונת הכדורגל 2019/20 עדיין לוט בערפל וכך גם לגבי מועד פתיחתו של חלון ההעברות, אך זה לא משנה את העובדה שאדינסון קבאני הוא אחד המלפפונים החמים לקראת הקיץ הקרוב. עתידו של החלוץ האורוגוואי מעסיק רבות את כלי התקשורת ברחבי אירופה מאז שקיבל בתחילת 2020 את החופש לנהל משא ומתן עם איזו קבוצה שיחפוץ, ועל פי דיווח באיטליה היום (שבת), נראה שהמחזרת העיקרית שלו תזכה בשירותיו.

ב"טוטומרקאטו" פורסם כי אתלטיקו מדריד הציעה לקבאני חוזה לשנתיים, בשכר של 12 מיליון יורו לעונה. ה"קולצ'ונרוס" ניסו להחתים את שחקנה של פריז סן ז'רמן כבר בינואר האחרון, אולם המגעים לא הבשילו בזמנו ואף נוצרה מלחמת גרסאות לאחר הצהרות סותרות מצד אמו של השחקן, אחיו וולטר המייצג אותו ונשיא אתלטיקו אנריקה סרסו. בינתיים, בספרד מדווחים כי בסביבתו של קבאני רואים את עתידו במדים האדומים-לבנים של הקבוצה ממדריד, עוד מאז המשא ומתן הקודם בין הצדדים.

מלבד הקבוצה מבירת ספרד, שמו של קבאני נקשר גם לפניארול האורוגוואית, אותה מדריך חברו לשעבר בנבחרת ה"סלסטה" דייגו פורלאן, וגם לבוקה ג'וניורס, אך לסקורר בן ה-33 עדיין יש מה לתת בכדורגל האירופי וסביר להניח כי ירצה להישאר ביבשת הישנה.

קבאני. יגיע להסכמות עם אתלטיקו הפעם? (BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי