פוזל לאנגליה? ואסקס: "הפרמיירליג מושכת אותי, הסגנון שלי מתאים לשם"

לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

קשר ריאל מדריד התראיין ל"גרדיאן" והודה שהוא חולם לפנות בבלאנקוס אך אין לדעת מה יהיה. הוא מקווה שהעונה תחודש ("כך אנשים יוכלו להתנתק לשעתיים, הכדורגל מביא אושר") ומדבר גם על זיזו, הקיצוץ בשכר והקריירה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רפא בניטס היה זה שהחזיר אותו לריאל מדריד, קבוצת נעוריו, אחרי עונה אחת באספניול, אך זינדין זידאן היה האיש שקידם את לוקאס ואסקס. הקשר הספרדי בן ה-28 שמשחק העונה הרבה פחות מאשר בשנים עברו – יודע היטב שכלל לא בטוח שיישאר במועדון הקיץ. בראיון ל"גרדיאן" הוא מדבר על עתידו, על זידאן ועל הרצון שהכדורגל יחזור.

"מעל הכל, עלינו להיות אחראיים. נשמח לסיים את העונה אם זה יתאפשר", אומר ואסקס על החזרה למגרשים. "זה יהיה טוב לאנשים, הם יוכלו במשך שעתיים להתנתק מהמחשבות על הקורונה, הכדורגל מביא אושר". על כך שריאל עשויה שלא לשחק בסנטיאגו ברנבאו העובר שיפוץ: "המגרש בגודל זהה כך שזה לא יהיה משוגע. מוזר לשחק בדלתיים סגורות, אבל כעת אתה יכול לשמוע הכל ואין לך את התירוץ של הרעש אם המאמן מעביר לך הוראות", אמר בחיוך.

על הקיצוץ בשכר: "הקפטן (סרחיו) ראמוס הוא הקברניט. תחילה דיברו איתו והוא העביר הלאה. כולנו שוחחנו. לא היה לנו ספק לגבי זה. ריאל מדריד היא מועדון גדול עם הרבה עובדים, אנחנו כמו משפחה. השלב הבא הוא לשחק". על ההסגר: "לאט לאט יש חדשות טובות. אני מקווה שהכל יחזור לקדמותו. מספר המתים מצמצמם. כמובן שאנחנו רגילים לעבוד, לטייל, הקבוצה תמיד יחד. נקווה שזה יחזור".


ואסקס עם זידאן ( Shaun Botterill/Getty Images)

הקריירה שלו: "אני חושב שאף אחד מהעיר שלי (קורטיס) לא הצליח לזכות שלוש פעמים בליגת האלופות. זה דבר ענק. הייתי שמח לחזור על זה שוב. הפנדל נגד אתלטיקו מדריד? (גמר ליגת האלופות ב-2016). לא רעדתי, כנראה לא הבנתי אז מה מונח על הכף, הייתי בטוח שאבקיע. היו גם רגעים קשים בהם הייתי צריך להיות חזק, למצוא את הדרך שלי ולהאמין".

כשנשאל על זידאן אמר: "הוא שקוף, לטוב ולרע, תמיד אומר את הדברים בפנים". "להגיד משהו למיקרופון לא גורם לך לנצח. כמובן שאני רוצה לנצח אבל המנטאליות חשובה מאוד. כשהייתי צעיר אחרי משחק רע הרגשתי דפוק במשך יומיים אבל אתה לומד".

השמועות על כך שיעזוב: "החלום שלי הוא לפרוש בריאל אבל בכדורגל אתה אף פעם לא יודע" לאחר מכן הוא סיפר על משיכתו לאנגליה: "צפיתי בפרמיירליג עם אחי כשהייתי קטן, זה משך אותי מאוד. אני חושב שאני קשר כנף אמיתי וכבר אין הרבה כאלה והסגנון שלי מתאים לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי