התנאי של פוצ'טינו לניוקאסל: צירוף של פיליפה קוטיניו

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו ברגע השיא. ההעפלה הדרמטית לגמר | Gettyimages

לפי דיווח ב"הסאן", הארגנטיני יסכים לאמן את המגפייז בעונה הבאה רק אם יגיע איתו גם קשר ברצלונה, שלא ימשיך בעונה הבאה כמושאל בבאיירן מינכן

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

העברת הבעלות של ניוקאסל לידי נסיך סעודיה מוחמד בן סלמאן טרם הושלמה, אבל התקשורת האנגלית עוסקת כבר מספר ימים בתוכניות שלו לעונה הבאה. מגפת הקורונה אמנם תשפיע קשות על העולם ובפרט על עסקאות הענק בכדורגל, אבל בן סלמאן, שישקיע כ-300 מיליון ליש"ט ברכישת המגפייז, ככל הנראה לא מוטרד מכך וכבר שמע מהמנג'ר המיועד מאוריסיו פוצ'טינו את דרישותיו.

כבר בשבוע שעבר פורסם שבן סלמאן יציע לפוצ'טינו שכר בגובה 19 מיליון ליש"ט לעונה כדי שיסכים לאמן את ניוקאסל, רק פפ גווארדיולה שמשתכר כ-20 מיליון ליש"ט לונה במנצ'סטר סיטי ירוויח יותר ממנו בפרמיירליג, אבל אקס טוטנהאם – שמחליפו, ז'וזה מוריניו, מרוויח כ-15 מיליון ליש"ט – דורש גם שחקני חיזוק משמעותיים ובראש הרשימה ניצב פיליפה קוטיניו.

הברזילאי, שישוב מהשאלה בבאיירן מינכן לברצלונה בתום עונת המשחקים הנוכחית, אמנם זוכה לאחרונה לכותרות לפיהן המאמן קיקה סטיין ישמח לראותו חוזר לקבוצה ומסייע לברצלונה בעונה הבאה, אבל הצעה שתאפשר לברצלונה להכניס סכום משמעותי ולמזער נזקים כלכליים תשנה את התמונה ותוביל למכירתו. ניוקאסל, לפי הפרסומים, בהחלט עונה על הקריטריונים של מועדון שיכול להשקיע הון עתק ברכישת הקשר ולפחות בשלב זה גם לא מהווה איום על הקטלונים במסגרות האירופיות.

כידוע, קוטיניו שיחק תחת פוצ'טינו בצעירותו, כאשר הושאל לאספניול ב-2012, והמנג'ר אז אפילו הגדיל לעשות כשהשווה אז בין קוטיניו לליאו מסי.


קוטיניו. בדרך חזרה לפרמיירליג? (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי