אוואט: "לא גאווה גדולה להיזכר בשלושער הראשון של רונאלדו בספרד"

כריסטיאנו רונאלדו, דודו אוואט
כריסטיאנו רונאלדו, דודו אוואט | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בדיוק לפני עשור, מלך שערי ריאל מדריד בכל הזמנים כבש את השלושער הראשון שלו בלה ליגה לרשת של השוער הישראלי במאיורקה, שהצליח למצוא נחמה: "כמוני, הרבה שוערים גדולים ספגו ממנו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בליגה הספרדית ציינו היום (שלישי) עשר שנים מהשלושער הראשון של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד. CR7 שאז לבש את החולצה מספר 9 על הגב התפוצץ בניצחון 1:4 על מאיורקה ומי שעמד בין הקורות הוא לא אחר משוער נבחרת ישראל לשעבר דודו אוואט.

אוואט עצמו שיתף את הסרטון בטוויטר וכתב: "לא גאווה גדולה להיזכר בשלושער הראשון של כריסטיאנו רונאלדו עם ריאל מדריד, אבל כמוני הרבה שוערים גדולים ספגו ממנו". שוער העבר כמובן צודק, כמוהו ספגו עוד 33 שוערים שלושערים ויותר ממלך שערי ריאל מדריד בכל הזמנים, ולמרות שחלק מהשערים יכולים להיחשב באשמתו הישירה, אוואט הצליח לסיים עם חמש הצלות, לעומת שלוש של איקר קסיאס. בנוסף לכך הצליח אוואט לשמור על רשת נקייה במפגש הראשון ביניהם באותה עונה שהסתיים ב-0:0.

רונאלדו עצמו סיים עונת בכורה חלומית בריאל מדריד עם 33 שערים ועוד 12 בישולים בכל המסגרות, אם כי הבלאנקוס הודחו בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליון הצרפתית ולמרות שהשיגו 96 נקודות בליגה הם סיימו רק שניים לברצלונה, ונאלץ להמתין לתואר הראשון שלו בלבן שנה נוספת לאחר הזכייה בגביע המלך, בו כבש את שער הניצחון על היריבה השנואה מבירת קטאלוניה.


אז לבש את החלוצה מספר 9. כריסטיאנו רונאלדו עם קאקה (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי