אביו של לוקה יוביץ': "זה נורא, מי ידע שזה כזה רציני?"

לוקה יוביץ' מאוכזב
לוקה יוביץ' מאוכזב | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

אחרי הפציעה הביתית של החלוץ הסרבי, מילאן יוביץ' סיפר איך זה קרה: "הוא התאמן בבלגרד על פי התוכניות שקיבל מריאל מדריד ובמהלך אחד התרגילים חש כאב גדול. אנחנו עדיין לא יודעים לכמה זמן ייעדר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

דווקא לאחר אישור של מנהלת הליגה הספרדית לחדש את האימונים על מנת להשיב את המשחקים במהלך חודש יוני, ריאל מדריד הודיעה אתמול (שישי) שהחלוץ הסרבי לוקה יוביץ', סובל משבר בכף רגלו הימנית והוא צפוי להיעדר למשך חודש וחצי.

מילאן יוביץ', אביו של השחקן בן ה-22 סיפר בתקשורת הסרבית כיצד בנו נפגע במולדתו: "זה נורא. הופתענו מהחדשות האלו, לא ציפינו לזה. הוא התאמן בבלגרד על פי התוכניות שקיבל מהמועדון ובמהלך אחד התרגילים הוא חש כאב גדול. מי ידע שזה כזה רציני? הוא התכונן הכי טוב שאפשר ודווקא עכשיו זה קרה. שום דבר לא ידוע, ועדיין אנו לא יודעים לכמה זמן ייעדר".

אולי מוקדם לומר זאת, אבל ייתכן שיוביץ' לא ישחק העונה בלה ליגה, אם אכן תחודש והמאמן זינדין זידאן ייאלץ לשחק עם חלוץ בכיר אחד בלבד בסגל ויקווה שזה יספיק לו במאבק נגד ברצלונה. עם זאת, ייתכן שנראה אותו בכר הדשא דווקא בליגת האלופות, אמנם ריאל מדריד הפסידה 2:1 למנצ'סטר סיטי בסנטיאגו ברנבאו, אך לפי התוכניות של אופ"א העונה האירופית תושלם בתום הליגות המקומיות ואיתה עשוי גם הסרבי לשוב.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי