חלוץ חטאפה חשוד בהטיית משחק בליגה הספרדית

חורחה מולינה
חורחה מולינה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בית המשפט ביקש לקבל את החומרים הנמצאים על מכשיר הטלפון הנייד של חורחה מולינה, ששותף ב-2:2 נגד ויאריאל בעונה שעברה. לפי החשד, הוא ושחקנים נוספים קיבלו כסף כדי לא לנצח ולהישאר מחוץ לליגת האלופות

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)

סערה חדשה בספרד. בשבועות האחרונים כבר דיווחה התקשורת במדינה על העלאת הילוך מצד המשטרה בניסיון לחקור ולמצוא משחקי כדורגל שהתוצאות שלהם נקבעו מראש, מה שנקרא "משחקים מכורים", ולפי הפרסומים היום (שישי), מי שנמצא כעת על הכוונת הוא חלוץ חטאפה חורחה מולינה, שלפי החשדות בחשבון הטלפון האישי שלו ניתן למצוא ראיות לכך שמספר שחקני חטאפה הטו את תוצאת המשחק. 

בסוף העונה שעברה נלחמה חטאפה על מקום בליגת האלופות מול ולנסיה וההכרעה הושגה רק במחזור האחרון, אז ולנסיה ניצחה 0:2 את ויאדוליד, לאחר מכן חטאפה סיימה רק ב-2:2 מול ויאריאל וכך "העטלפים" זכו להעפיל למפעל היוקרתי של אופ"א ואילו חטאפה נותרה עם כרטיס לליגה האירופית. אז כיצד זה מסתדר? לפי החשד, שחקני חטאפה זכו לתשלומים נאים עבור אי השתתפות בליגת האלופות, משמע אם לא ינצחו את "הצוללת הצהובה" – כפי שקרה.

כבר בשבוע שעבר ניסתה המשטרה לשים את ידה על שיחות טלפון, הודעות וגישה לנתונים נוספים ממכשירי הטלפון של מספר כדורגלנים ומאמנים ברחבי ספרד, אולם החשש היה כי חברות הטלפון יסרבו לבקשה. כעת נעשתה פנייה לבית המשפט לקבל את הגישה לנתונים של מספר אנשים ולפי "מארקה" ביניהם גם החלוץ של חטאפה, חורחה מולינה שנחשב לחשוד העיקרי מכיוון שלמשטרה ראיות לכך שהוא וסוכנו שוחחו על הטיית התוצאה ערב לפני המשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי