יש סיכום: הליגה הספרדית חוזרת, המשחקים ייערכו בכל ימות השבוע

ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו
ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ראשי ההתאחדות ו"לה ליגה" חתמו על מתווה לפיו כל קבוצה תשחק פעמיים בשבוע וכך הליגה תגיע לסיומה עד סוף יולי. יהיו משחקים שייערכו ב-00:00 שעון ישראל

(גודל טקסט)

התקדמות משמעותית בשיחות בין ראשי ההתאחדות בספרד לבין אנשי "לה ליגה", לקראת החזרה הרשמית של הכדורגל במדינה. הבוקר (ראשון) נטען כי הצדדים הגיעו לסיכום על כל הנושאים והתנאים למען חידוש הליגה ונראה כי עוד השבוע הממשלה תאשר את המשך העונה בחודש הבא, בכפוף לכך שספרד אכן תתקדם בשלבי אסטרטגיית היציאה.

על פי הסיכום, הליגה הספרדית צפויה להיפתח בעוד כחודש (12.6, לא סופי) ומשחקים ייערכו בכל ימות השבוע. כל קבוצה תשחק פעמיים בשבוע, בין כל משחק יפרידו 72 שעות והכל במטרה לסיים את העונה עד סוף חודש יולי, הדד-ליין של אופ"א לאור התכנון להשיב את ליגת האלופות והליגה האירופית במהלך חודש אוגוסט. המשחקים מדי יום ייערכו ב-21:00 וב-00:00 שעון ישראל. למען הסר ספק, גם בימי שני ייערכו משחקים, על אף שזהו היה היום היחיד שאוהדים רבים התנגדו שיתקיימו בו משחקים, חרף העובדה שלא יהיה קהל גם ככה שכנעה את ראשי ההתאחדות להסכים.

בימים אלה שבים השחקנים בספרד לאימונים כמעט מלאים, כל קבוצה על פי קצב התפשטות הנגיף באיזור שלה, אולם ממחר כבר מרבית האימונים ייערכו בקבוצות של 10 שחקנים לאור המעבר של ספרד לשלב 3 באסטרטגיית היציאה. כמו יתר הליגות באירופה, גם בספרד מזה כחודשיים שהליגה שובתת מפעילות ובמחזור האחרון שנערך נרשם מהפך בפסגה, כאשר ברצלונה חלפה על פני ריאל מדריד וכעת לקטלונים יתרון של שתי נקודות.

סרג'י רוברטו מגיע לאימון ברצלונה בשבוע שעבר (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי