ורוד-שחור: בספרד חשפו את החולצה החדשה של ריאל מדריד

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | Angel Martinez/Getty Images

המדים של הבלאנקוס ל-2020/21 הודלפו - הזהב יפנה את מקומו לפסים ורודים בשרוולים. קאסמירו: "שמרנו היטב על החלק הפיזי שלנו". וגם: קרוס התבדח על לוקאס ואסקס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אין לדעת כיצד תיראה ריאל מדריד מודל 2020/21. לצד הרצון של הקבוצה להתחזק, נראה שלאור ההפסדים הכלכליים בשל נגיף הקורונה, תהיה מציאות חדשה בעולם הכדורגל שתשפיע גם על הבלאנקוס. בינתיים, בספרד ישנם דיווחים כי החולצה החדשה של המועדון לקראת העונה הבאה נחשפה.

 
הספונסר ימשיך להיות "אמירטס", חברת התעופה, עם כיתוב: "טוס טוב יותר" אך ישנם שינויים גדולים. צבע הזהב הנוכחי יפנה את מקומו, הכיתוב יהיה בצבע שחור יחד עם פסים ורודים בצדדים וליד הזרועות בשילוב עם שחור. מעבר לכך החולצה תראה דומה לחולצה בעלת צווארון V. חולצת החוץ תהיה בצבע ורוד בולט יותר ממה שהיה בעונת 2014/15.  החולצה השלישית בשחור, תהיה בפעולה גם במשחקי ליגת האלופות.
 
 
בינתיים, הבלאנקוס ממשיכים באימונים בזמן שמחר (שני) יורחבו האימונים לקבוצות גדולות. הקשר הברזילאי קאסמירו דיבר על חשיבות חזרת הליגה: "זה צעד חשוב מאוד לא רק לכדורגל אלא לחברה כולה, להראות שאנחנו מתאוששים מהמשבר. נשמור על הכללים ונוכל לחזור". "ניסינו לעזור לאנשים ככל האפשר ברגע הלא פשוט הזה שעברנו. זה הדבר החשוב ביותר. רצינו להעלות להם חיוך על הפנים".
 

על המצב הפיזי: "היה חשוב לנו לעבוד בבית כמו שצריך, התאמנו, היינו בקשר עם מאמני הכושר. אפשר היה לראות באימונים שכולם בכושר טוב, החלק הפיזי נשמר".  לוקאס ואסקב העלה תמונה מהאימון כשהוא משיג בריצה את טוני קרוס וגארת' בייל. הגרמני הגיב לו: "אתה מנצח אותי רק בשל 'מרחק הבטיחות'. ואסקס הגיב לו: "הכל בראש".

לפני הפגרה הכפויה הבלאנקוס אמנם ניצחו את ברצלונה 0:2 בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו אך עם ההפסד 2:1 נגד בטיס ירדו שוב למקום השני בטבלה. זינדין זידאן יוכל להתנחם בכך שלקראת שלבי ההכרעה הוא יקבל בחזרה את אדן הזאר ומרקו אסנסיו שמתאמנים כרגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי