הזאר: "חיכיתי לגעת בכדור, רוצה להיות מוכן למשחק הבא"

אדן הזאר
אדן הזאר | Eric Alonso/Getty Images

קשר ריאל מדריד התאושש מהפציעה שהשביתה אותו בשבועות לפני עצירת העונה וסיפר לאתר הרשמי של המועדון על השגרה החדשה: "השבוע הראשון היה מוזר, עכשיו נתחיל להשתפר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עם החזרה מפגרת הקורונה הכפויה, תנסה ריאל מדריד להתגבר על ברצלונה ולזכות באליפות ראשונה מאז 2017 – אחרי שבמחזור האחרון שנערך היא הפסידה לבטיס ואיבדה את הפסגה לברצלונה, בסך הכל שבוע אחרי שניצחה באל-קלאסיקו ועלתה למקום הראשון.

מי שזינדין זידאן ואנשי הבלאנקוס בהחלט בונים עליו הוא אדן הזאר. הקשר הבלגי רושם עונת בכורה מסויטת עם שער בודד ושתי פציעות ארוכות, אולם לאחרונה הוא החלים לחלוטין והוא מתאמן כרגיל עם חבריו.

הזאר התראיין היום (שני) בקצרה לערוץ הטלוויזיה של המועדון וסיפר: "אני שמח לחזור למגרש ולעבוד עם חברי הקבוצה. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך באינטנסיביות הזו ולחכות שהמשחקים יחזרו. אחרי חודשיים הייתי זקוק ליותר עבודה גופנית וכמובן לגעת בכדור. אני רק רוצה להיות מוכן למשחק הבא".


הזאר מגיע השבוע לאימונים (BALDESCA SAMPER/AFP via Getty Images)

על האימונים בימים האחרונים אמר: "כעת האימונים טובים יותר, אנחנו יכולים להתאמן כפי שהיינו רגילים. השבוע הראשון היה קצת מוזר, אבל עכשיו נתאמן שוב בקבוצה ונוכל להשתפר".

כזכור, הזאר נפצע ב-22 בפברואר, במהלך ההפסד של ריאל 1:0 בלבאנטה, בדיוק לפני השבוע הקריטי שכלל את שמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי וכן את הקלאסיקו נגד ברצלונה. הוא רשם 15 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שער בודד והוסיף חמישה בישולים ב-1124 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי