דיווח: מאנה שוב בראש רשימת הרכש של ריאל מדריד

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

אחרי שהבלאנקוס הפנימו שצירופם של אמבפה והולאנד לא אפשרי בקיץ הקרוב, בצרפת נכתב שהסנגלי של ליברפול שוב הפך ליעד המועדף על זינדין זידאן

(גודל טקסט)

דיווח מאוד מפתיע בצרפת התפרסם הבוקר (חמישי). באתר "Le 10 Sport" עלה כי בריאל מדריד כבר השלימו עם העובדה שבקיץ הקרוב הם לא יצליחו לצרף את קיליאן אמבפה, כך שחלוץ פריז סן ז'רמן עשוי להשלים את המעבר לבירת ספרד רק בקיץ 2021 או אפילו ללא תמורה ב-2022, אבל זינדין זידאן ממש לא מוותר על הנחתת גלאקטיקו חדש.

אז בזמן שאחד מבין אמבפה או ארלינג הולאנד שרק נרכש על ידי דורטמונד, לא נמצאים על הפרק בשלב זה עבור הבלאנקוס, "זיזו" שוב מפנה את אור הזרקורים לעברו של אחד מכוכבי ליברפול, סאדיו מאנה שמזה כשנתיים עולה שמו כמועמד לעבור לסנטיאגו ברנבאו.

לפי הדיווח האחרון, זידאן רואה במאנה כרכש המושלם לקיץ הקרוב, בידיעה שבקיץ 2022 אמבפה יוכל להצטרף ללא תמורה, אם לא כבר בשנה הבאה, וכך הוא יוכל להנחית שני סופר-סטארים מבלי שהמועדון יצטרך לבזבז מאות מיליוני יורו על רכישת כל אחד. מאנה, שהעונה כבש 14 שערים ובישל שבעה נוספים ב-26 משחקי פרמיירליג, הגיע לאנפילד בקיץ 2016 וחוזהו הוארך עד 2023, אבל בהנחה שהקבוצה אכן תזכה באליפות עם חידוש הפרמיירליג בחודש הבא, בתקווה שכך יהיה, הוא עשוי לבקש להגשים את אחד מחלומותיו עוד מילדות ולשחק עבור הבלאנקוס. על פי הערכות, ריאל תצטרך לשלם עבורו לליברפול לפחות 100 מיליון ליש"ט.


הבלאנקוס שוב מציבים אותו בראש רכישת הרכש (Jan Kruger/Getty Images)

גם בעונה שעברה ניסתה ריאל מדריד לצרף את סאדיו מאנה, אלא שאז אלופת אירופה נעמדה על רגליה האחוריות כדי להשאירו וגם הסנגלי עוד היה נחוש לסייע לליברפול לזכות באליפות ראשונה מזה 30 שנה. כעת, כשהמטרה של המייטירדס ככל הנראה תושג, עשוי מאנה שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-28 לעבור לספרד ולשתף שם פעולה עם אדן הזאר, שגם הוא בגיל 28 עזב את הפרמיירליג ועבר לריאל מדריד.

למרות הכל, נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, לא נחשב לתומך גדול במהלך, מסיבות כלכליות כמובן, ומעדיף שתינתן הזדמנות מחודשת ללוקה יוביץ' שנרכש לפני כשנה ומתקשה להתאקלם ולהסתגל לחיים כשחקן ריאל מדריד, מה שכמובן מוריד מערכו וגם בצד המקצועי מעוניין זינדין זידאן לחזק את ההתקפה על חשבון הסרבי הצעיר שמאכזב ביכולתו בשנת הבכורה במדים הלבנים.


מאנה. אחרי ליגת האלופות וכנראה גם אליפות בפרמיירליג, ינסה את מזלו בריאל מדריד? (KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי