"לוקח לך ים זמן לענות": השיחה הוויראלית בין מסי לאגוארו

ליאו מסי, סרחיו אגוארו
ליאו מסי, סרחיו אגוארו | EMMANUEL DUNAND/AFP via Getty Images

צמד החברים הארגנטינאים ערכו שיחת וידאו בה צפו 48,000 איש בשידור חי, צחקו על ה"ייבוש" של קון לפרעוש והצטערו על חגיגת ימי ההולדת שלהם בנפרד לראשונה מזה זמן רב

(גודל טקסט)

ליונל מסי וסרחיו אגוארו רגילים לחגוג את ימי ההולדת שלהם ביחד, שכן שניהם ילידי חודש יוני (ה-24 וה-2 בהתאמה) ובתקופה זו הם בדרך כלל מתכוננים לטורניר כזה או אחר עם נבחרת ארגנטינה. צמד החברים ערכו אתמול (שישי) שיחת וידאו אשר שודרה באמצעות ערוץ ה-Twitch של "קון" וזכתה ללא פחות מ-48,000 צופים בלייב.

"זו השנה הראשונה שאנחנו לא חוגגים ביחד. ועוד סגורים, אתה לא יכול לעשות כלום שם", אמר מסי לאגוארו, שהשיב: "איזו מתנה תיתן לי? קח בחשבון שאני חוגג ב-2 ביוני ואני לא יכול לעשות כלום. אי אפשר להיפגש אפילו ארבעה ביחד כאן, נראה מה יקרה בתאריך הזה".

שני הכוכבים הארגנטינאים צחקו על ה"ייבוש" של חלוץ מנצ'סטר סיטי לחברו מברצלונה: "מה קרה ששלחת לי ב-9 בבוקר ולא התייחסת אליי יותר? היינו באימון באותה שעה", שאל מסי בנוגע להודעת וואטסאפ שקיבל. "הייתי בדרך לבדיקת קורונה, לא יודע, בטח רציתי להגיד לך בוקר טוב. לוקח לך ים זמן לענות", ענה אגוארו, שהבהיר בנוסף כי הקבוצה שלו תחזור לאימונים ב-1 ביוני.

רגילים לחגוג יחד בנבחרת. מסי ואגוארו (JAIME REINA/AFP via Getty Images)
רגילים לחגוג יחד בנבחרת. מסי ואגוארו (JAIME REINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי