בייל: "לרופאים אין בעיה שאשחק גולף, גם סטף קרי עושה זאת"

גארת' בייל
גארת' בייל | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

שחקן ריאל מדריד הגן על התחביב שלו: "זה עוזר להתנתק מכל דבר שלילי ולנקות את הראש". בנוסף, הוולשי טען: "בכדורגל של היום אתה יכול לשחק מדהים, אבל אם לא תבקיע חמישה משחקים יגידו שאתה בתקופה נוראית"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחד ההרגלים שעליהם גארת' בייל ספג המון ביקורות בשנים האחרונות הוא החיבה שלו לגולף. הוולשי, שעתידו בריאל מדריד לוט בערפל, התארח בפודקאסט של אריק אנדרס לאנג והגן על התחביב שלו. בנוסף, הוא טען שבכדורגל של ימינו, שחקנים נשפטים לפי נתונים הרבה יותר מאשר יכולת.

"להרבה אנשים יש בעיה איתי בגלל שאני משחק גולף, אני לא יודע מה הסיבה לכך. דיברתי עם הרופאים וכולם מסכימים לי לעשות את זה", אמר בייל. "אני יודע שסטף קרי משחק לפעמים בבוקר של משחק וכאן, אם אני משחק יומיים לפני, זה כאילו 'מה הוא עושה?'".

"אני פשוט אוהב לצאת לשחק במחשבה שיש 18 גומות לפניי", הסביר בייל את החיבה שלו לגולף, "אתה יכול להתנתק מכדורגל, מכל דבר שלילי שקורה ולנקות את הראש. ויום לאחר מכן אתה מרגיש קצת יותר רענן ומוכן להתרכז ולהרגיש טוב עם הכדורגל מחדש".

בייל. גם סטף קרי משחק גולף (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)
בייל. גם סטף קרי משחק גולף (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

שחקנה של ריאל מדריד, שרשם בסך הכל 14 שערים ושמונה בישולים בשתי העונות האחרונות, אמר שהמספרים לאו דווקא משקפים את יכולתו של שחקן: "הבעיה שכיום בכדורגל הכל מתבסס על תוצאות. אתה יכול לשחק מדהים, אבל לא להבקיע חמישה משחקים וכולם יגידו 'הוא בתקופה נוראית'. האוהדים אוהבים שערים, בישולים, ביצועים מרהיבים וזה לא תמיד קורה. אולי שיחקתי גרוע, אבל כבשתי צמד וכולם אומרים שנתתי משחק גדול. לאנשים יש זכות להביע דעה, אבל כל עוד אני יודע שנתתי את המקסימום ושיחקתי כמיטב יכולתי, אני מאושר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי