רונאלדו החמיא למסי: "כמובן שהוא השחקן הטוב בעולם"

ליאו מסי
ליאו מסי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

"אל פנומנו", שנחשב לאחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה, נשאל באיזה שחקן הוא הכי אוהב לצפות ולא הזכיר את כריסטיאנו. על ההשוואה לאמבפה: "יש דמיון"

(גודל טקסט)

"כמובן שליאו מסי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, אני חושב שייקח 20 או 30 שנה לראות משהו שדומה לו מבחינת כישרון". הדובר הוא רונאלדו הברזילאי, אחד החלוצים הטובים בהיסטוריה, שנשאל באיזה כדורגלן הוא הכי אוהב לצפות ובחר שלא להזכיר את כריסטיאנו רונאלדו.

רונאלדו סיפר מי השחקנים הבאים בתור אחרי מסי עבורו: "אני אוהב לצפות גם במוחמד סלאח, אדן הזאר, קיליאן אמבפה וניימאר, שאני מאוד אוהב לראות אותו על כר הדשא".

על כך שמשווים את אמבפה אליו: "זה אומר שיש הרבה שחקנים שדומים לי. לקיליאן יש מהירות, סיומת, תנועה נהדרת, בעיטה טובה בשתי רגליים וצעד ראשון מדהים. יש דמיון בסגנון המשחק, אבל מעולם לא אהבתי השוואת, במיוחד בין שחקנים מדורות שונים וסיטואציות שונות". 

כידוע, רונאלדו בן ה-43 משמש כיום כבעלים של ריאל ואיאדוליד מהליגה הבכירה בספרד. לפני יותר מתשע שנים, בפברואר 2011, הברזילאי הודיע על פרישה מכדורגל אחרי 18 שנים ויותר מ-470 שערים. במהלך הקריירה האדירה שלו, הוא שיחק בקרוזיירו, פ.ס.וו איידהובן, ברצלונה, אינטר, ריאל מדריד וקורינתיאנס וכמובן במדי הסלסאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי