"רונאלדו היה מיואש, מוריניו כמעט גרם לו לבכות"

כריסטיאנו רונאלדו, ז'וזה מוריניו
כריסטיאנו רונאלדו, ז'וזה מוריניו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

חלקים מהאוטוביוגרפיה של מודריץ' פורסמו, הקשר סיפר על הריב בין השניים ב-2012/13: "ניצחנו 0:2 בגביע המלך, הופתעתי מהתגובה של המאמן". וגם: הסוד הענק שחשף הקשר לגבי יובנטוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בדומה לשחקנים גדולים שמשיקים את סיפור הקריירה שלהם עוד לפני הפרישה, כך עשה גם לוקה מודריץ', קשרה הקרואטי של ריאל מדריד. חלק מהאוטוביוגרפיה שלו ("בדרכי) התפרסם ב"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי, שם הוא מספר בין היתר על עונת הבכורה הלא פשוטה בלבן (2012/13), שם הוא חושף את הקרע הגדול בין ז'וזה מוריניו לכריסטיאנו רונאלדו.

 
מודריץ' שחזר: "הופתעתי מהתגובה של מוריניו. ניצחנו 0:2 בגביע המלך (נגד ולנסיה), ושיחקנו טוב, אך הוא לא רדף אחרי שחקני היריבה. המאמן כעס. הם התעמתו זמן רב ליד הקווים. כשירדנו למחצית, ראיתי את רונאלדו נואש, על סף דמעות.  "אני עושה כמיטב יכולתי והוא ממשיך לבקר אותי", אמר רונאלדו בכעס. מודריץ' הוסיף שהיה צריך להפריד ביניהם.
 
 
כזכור, לאחר אליפות גדולה בעונת 2011/12, ריאל רשמה עונה מאכזבת שהסתיימה רק עם זכייה בסופרקופה הספרדי. היא נפרדה ממאבק האליפות בספרד בשלב מוקדם, כשמוריניו מאבד את חדר ההלבשה ומתעמת גם עם סרחיו ראמוס, איקר קסיאס שסופסל ופפה. בסיום העונה הוא עזב.  רונאלדו עצמו כבש 55 שערים ב-55 משחקים מה שלא עזר. מוריניו לא חסך בביקורת על בן ארצו וזכורה בעיקר ההתבטאות שלו: "רונאלדו האמיתי הוא רונאלדו פנומנו (רונאלדו נזאריו, הברזילאי).

הקרואטי דיבר בנוסף על מחיאות הכאפיים של אוהדי יובנטוס לרונאלדו אחרי השער במספרת: "זה היה מחזה יפה שכל הקהל הריע לו, כנראה שהם כבר ידעו שהוא עומד להצטרף". מודריץ' אמר שהוא מופתע מאוד מהתנהגותו של ג'יאנלואיג'י בופון בגומלין לאחר שהבלאנקוס קיבלו פנדל, וסיפר על הערצתו לרונאלדו נזאריו ופרנצ'סקו טוטי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי