קיקה סטיין: "מייקל ג'ורדן וליאו מסי דומים ברצון שלהם לנצח"

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה הצביע על המכנה המשותף בין הכוכב שלו לגדול הכדורסלנים בהיסטוריה ואמר לקראת חזרת הליגה: "אנחנו בסיטואציה טובה מזו של ריאל". וגם: האתגר של ג'ורדי אלבה

(גודל טקסט)

תה המחודשת של הליגה ובברצלונה שמחו אתמול (שלישי) לראות את ליאו מסי עורך אימון מלא לצד חבריו, לקראת המשחק הביתי נגד מאיורקה בשבת (23:00). לקראת החזרה לכר הדשא, מאמן הקטלונים קיקה סטיין התראיין לרדיו המקומי ודיבר על כך שקבוצתו משחקת לפני ריאל מדריד ברוב המחזורים שנותרו, על היעדר הקהל ביציעים וגם ערך השוואה מעניינת.

"אנחנו בסיטואציה יותר טובה מזו של ריאל", אמר סטיין, "פער של שתי נקודות לא יספיק לנו אבל אני מעדיף להיות במצב שלנו. עדיף לשחק קודם ולתת לאחרים לעשות מה שיעשו אחרינו. מה שפחות נראה לי מתאים זה להגיע הביתה בשתיים או שלוש לפנות בוקר", התייחס המאמן לכך שארבעת משחקיה הראשונים של בארסה ייפתחו ב-22:00 שעון ספרד.

על כך שהמשחקים יתקיימו ללא אוהדים: "רבים חושבים שלקבוצות הגדולות יש יתרון בהיעדר קהל במשחקי חוץ. אולי במובן הזה יש לנו סוג של יתרון. אני לא יודע עד כמה הקהל עוזר לך לנצח משחקים, אבל מבחינת החזרתו למגרשים זה צריך להיות אצל כולן, או אצל אף אחת. אין טעם לשחק באצטדיון עם אנשים ואחר כך לארח בבית שלנו מול אצטדיון ריק".

מעדיף לשחק לפני ריאל. סטיין (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)
מעדיף לשחק לפני ריאל. סטיין (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

כמו חלק גדול מהעולם, גם סטיין צפה בסדרת הדוקו "הריקוד האחרון" במהלך הפגרה. המאמן הודה כי גם תכנים כאלה עוזרים לו להשתפר: "היה לי אינטרס לצפות בזה. גם פיל ג'קסון הגיע יום בהיר אחד לחדר הלבשה מפוצץ בכישרון, לי זה קרה לפני חודשיים וכמה ימים בלבד", ציין סטיין והצביע על קו דמיון בין מייקל ג'ורדן למסי: "כמובן שברצון לנצח הם דומים. הטובים ביותר יודעים שהם יכולים לנצח וניזונים מזה".

בינתיים, ב"אס" הצביעו על האתגר עמו יצטרך להתמודד אחד השחקנים החשובים בברצלונה, המגן השמאלי ג'ורדי אלבה. שלוש פציעות שריר שונות השביתו את אלבה למשך 67 ימים במצטבר במהלך העונה, הכמות השנייה בגובה אצל הספרדי מאז הגעתו לקבוצה. כעת, המגן ייאלץ להתמודד עם 11 משחקים בתקופה של חמישה שבועות בלבד.

ג'ורדי אלבה. יעמוד בעומס? (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
ג'ורדי אלבה. יעמוד בעומס? (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי