נשיא אתלטיקו: "להכריז עלינו כזוכים בליגת האלופות". וגם: ההצעה לריאל

אנריקה סרסו
אנריקה סרסו | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

אנריקה סרסו טוען שאם משחקי הצ'מפיונס לא יחודשו, קבוצתו ראויה לקבל את הזכייה כי ניצחה את ליברפול, האלופה המכהנת. חלוץ הקבוצה נכנס לבידוד, ריאל עשויה לארח במטרופוליטנו

(גודל טקסט)

כולנו מצפים בקוצר רוח להחלטה שתתקבל בנוגע להמשך דרכה של ליגת האלופות העונה ולראות האם בכלל המפעל יגיע לסיומו על הדשא העונה. בינתיים, נשיאה של אתלטיקו מדריד, אנריקה סרסו סיפק הצהרה מפתיעה בנושא.

"אם ליגת האלופות לא תחודש, האלופה צריכה להיות זו שהדיחה את האלופה המכהנת", אמר סרסו. כמובן שהוא התכוון שקבוצתו ראויה לתואר, לאחר שניצחה במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות בתוצאה 0:1 את ליברפול, האלופה הנוכחית.

כמו כן, זו לא הייתה ההצהרה המפתיעה היחיד של נשיא הקולצ'ונרוס. כידוע, אצטדיונה הביתי של ריאל מדריד, הסנטיאגו ברנבאו, נמצא בשיפוצים, וסרסו אמר שאם בעונה הבאה יתאפשר לשחק עם קהל – הבלאנקוס מוזמנים לארח את משחקי הבית שלהם בוונדה מטרופוליטנו". ממש אחווה עירונית.


המטרופוליטנו (Angel Martinez/Getty Images)

עוד באתלטיקו, החלוץ איוון ספוניץ' נכנס לבידוד בעקבות בקשה של המועדון. הסרבי נכח במסיבה ביתית אותה ארגן לוקה יוביץ', בה לא נשמרו ההנחיות של משרד הבריאות הספרדי, ועל כן הקולצ'ונרוס ביצעו לו בדיקת קורונה. במידה שהיא תצא שלילית, הוא יחזור לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי