ככה חוזרים: שער ובישול לאוקמפוס, 0:2 לסביליה על בטיס

לוקאס אוקמפוס
לוקאס אוקמפוס | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

משחק החזרה של הליגה הספרדית הסתיים בניצחון לקבוצה של לופטגי בדרבי אנדלוסי. הארגנטינאי כבש את ה-11 שלו העונה מהנקודה הלבנה (56) ובישל בעקב לפרננדו (62). אל-חדדי נפצע

קבוצות: בטיס סביליה
(גודל טקסט)

כבר כמעט לפני חודש ימים זכינו לראות סוף סוף את הכדורגל חוזר למגרשים עם שובה של הליגה הגרמנית ובחלוף שבועיים בלבד גם משחקי הפלייאוף בליגת העל יצאו לדרך. עם זאת, כל ליגה גדולה שחוזרת אלינו גורמת להתרגשות גדולה. הלילה (בין חמישי לשישי) הגיע תורה של הליגה הספרדית עם משחק החזרה, אשר פתח גם את המחזור ה-28 עם דרבי אנדלוסי הגדול בין סביליה לבטיס ברמון סאנצ'ס פיחואן, שהסתיים ב-0:2 למארחת.

כצפוי, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מדי, במיוחד במחצית הראשונה, אבל סביליה הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר מהפתיחה ואחרי מחצית מאופסת עלתה על לוח התוצאות בדקה ה-56. השופט אנטוניו מתאו לאוס פסק לפנדל אחרי עבירה גבולית של מארק ברטרה ברחבה. אבל זה לא עניין יותר מדי את לוקאס אוקמפוס שדייק מהנקודה הלבנה וכבש את ה-11 שלו העונה.

כעבור שש דקות כובש השער היה הפעם על תקן המבשל. אוקמפוס הגיע לקרן עם הגב לשער ובתנועה אקרובטית מצא במסירה נפלאה בעקב את פרננדו שכבש בנגיחה והכפיל את התוצאה. בהמשך מוניר אל-חדדי פונה מהמגרש בעקבות פציעה בדקה ה-74, אבל זה לא הפריע לסביליה לשמור על היתרון הכפול ולסמן וי על משחק החזרה שהבטיח לה למחזור נוסף את המקום השלישי. בטיס מנגד נותרה במקום ה-12 ועלולה לסיים את המחזור במקום נמוך יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי