1:1 דרמטי בין ולנסיה ללבאנטה, חטאפה הפסידה לגרנאדה

חוסה גאיה
חוסה גאיה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

שני שערים בתוספת הזמן קבעו חלוקת נקודות בדרבי העטלפים, הקבוצה מפרברי מדריד פספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי למרות שהובילה משער של דויד תימור

קבוצות: ולנסיה חטאפה
(גודל טקסט)

אחרי משחק החזרה של הליגה הספרדית שהסתיים בניצחון 0:2 לסביליה על בטיס, המחזור ה-28 בלה ליגה המשיך עם שני משחקים. עוד לפני דרבי העטלפים בין ולנסיה ללבאנטה, חטאפה הופתעה על ידי גראדנה והפסידה 2:1 בביתה.

חטאפה – גראנדה 2:1
הקבוצה של חוסה בורדלאס הייתה יכולה לחזור מהפגרה עם עלייה למקום הרביעי ולהעביר את כל החלץ לריאל סוסיאדד שתפגוש את אוסאסונה, אבל יצאה בידיים ריקות ופתחה את החזרה לליגה ברגל שמאל.

הפתיחה הייתה שייכת לחטאפה שעלתה ליתרון בדקה ה-20 אחרי ששחקן הכנף מארק קוקורייה העביר בגליץ' כדור נפלא לדוויד תימור שכבש מקצה הרחבה, אבל גראנדה חזרה לעניינים בזכות מחצית שנייה נפלאה שרשומה על אדם אחד.

קרלוס פרננדס המצוין כבש אחרי מצב נייח בדקה ה-70 והשלים מהפך בחלוף תשע דקות, כאשר בעט למרכז השער, השתלט על הכדור החוזר והכניע את דוויד סוריה עם פצצה מקרוב. כאמור בעקבות ההפסד חטאפה נותרה במקום החמישי ואף עלולה לסיים את המחזור במקום השישי. גראנדה לעומתה עשתה צעד משמעותי לעבר הכרטיס לאירופה כאשר עלתה למקום השמיני.

ולנסיה – לבאנטה 1:1
היריבות העירוניות חזרו לליגה ונפגשו בדרבי העטלפים, שהוכרע בסיום דרמטי. אחרי 90 דקות מאופסות, חוסה גאיה השתחרר בצד שמאל והעביר כדור רוחב שטוח, רודריגו הקדים את הבלם והמשיך את זה לרשת.

נגמר? אז זהו, שבמהלך האחרון בתוך תוספת חמש הדקות שהעניק השופט, האורחת קיבלה פנדל אותו ניצל גונסאלו מלרו בשביל לאזן את התוצאה ולקבוע חלוקת נקודות בין קבוצות העיר ולנסיה. הקבוצה של אלברט סלאדס נותרה עם שתי נקודות פחות מאתלטיקו מדריד, שתוכל להגדיל את הפער ביום ראשון אם תנצח את בילבאו. לבאנטה, מצדה, עלתה למקום ה-12 בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי