זידאן: "נפלא לראות את הזאר ובנזמה יחד". וגם: ציון הדרך של בייל

אדן הזאר, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ'
אדן הזאר, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ' | Gonzalo Arroyo Moreno / Stringer

מאמן ריאל מדריד היה מרוצה משיתוף הפעולה בין השניים אך לפי הדיווחים נזף בשחקניו על היכולת במחצית השנייה. הוולשי הגיע ל-250 משחקים בלבן. הקפטן ראמוס סיכם: "נותרו לנו עשרה גמרים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ברוכה השבה לכר הדשא, ריאל מדריד. הבלאנקוס חזרו אתמול (ראשון) לשחק במסגרת רשמית לראשונה מאז "פגרת הקורונה" ורשמו 1:3 על אייבר, אשר החזיר את הפער מברצלונה שבפסגת טבלת הליגה הספרדית לשתי נקודות בלבד. המחצית הראשונה של הלבנים הייתה יוצאת מן הכלל, ובה הם כבשו את שלושת שעריהם, אך הייתה ירידה חדה ביכולת בחצי השני. אדן הזאר חזר מפציעה היישר להרכב, שיחק 61 דקות ובישל את השער השני לסרחיו ראמוס בדקה ה-30, כאשר הראשון היה שייך לטוני קרוס כבר אחרי ארבע דקות ואת השלישי כבש מרסלו בדקה ה-37. "המסלול המהיר", נכתב בשער "מארקה" על המחצית הראשונה המרשימה של ריאל, בעוד נכתב שזידאן כעס על שחקניו על היכולת הדלה לאחר מכן".

אגב, הברזילאי חגג את השער בכריעה כמחווה למותו הטראגי של ג'ורג' פלויד בארצות הברית. בנוסף, מרסלו הוא השחקן ה-19 שהבקיע העונה לזכות ריאל מדריד בליגה – וכעת לבלאנקוס מספר הכובשים השונים הגבוה ביותר בחמש הליגות הבכירות בעונת 2019/2020.

הקפטן סרחיו ראמוס רשם ציון דרך יפה כשהבקיע את שער הליגה ה-67 שלו והשתווה בכך לרונאלד קומאן, בלם העבר של ברצלונה ומאמן נבחרת הולנד כיום, כשחקן ההגנה עם מספר השערים הגבוה בתולדות הליגה (פרננדו היירו שיחק לעתים בקישור). ראמוס אמר לאחר המשחק: "נותרו לנו עוד עשרה גמרים. שמחנו לחזור לשחק, זה היה טבעי שתהיה ירידה במחצית השנייה. אני לא פצוע, זה היה אמצעי זהירות". מי שעוד רשם ציון דרך הוא גארת' בייל עם משחקו ה-250 בריאל מדריד, כשעד עתה הבקיע 105 שערים. 


מרסלו במחווה לג'ורג' פלויד (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

מי שהציג לוק רזה למדי היה קארים בנזמה, שהשלים 90 דקות והיה מעורב בשער השני. המאמן זידאן נשאל האם החלוץ עבר דיאטה במהלך הפגרה ואמר: "אני לא יודע אם הוא עשה דיאטה, אבל קארים מאוד דואג לעצמו, כמו רוב השחקנים. המצב הפיזי שלו טוב. הוא שמח לחזור לשחק ואנחנו צריכים שהוא ימשיך ככה".

ומה היה לזיזו להגיד על המשחק עצמו? "עלינו להסתגל לכדורגל החדש, זה מצב אחר ממה שחווינו קודם. התחלנו מצוין, אבל היה קשה במחצית השנייה. לא היינו מדויקים. מבחינה פיזית, אנחנו ערוכים היטב. אני אקח מהמשחק הזה את החצי הראשון. זה היה ניצחון חשוב מאוד. המצב החדש הוא לא רגיל עבור כולם, אבל השחקנים מתרגלים אליו. זה הולך להיות ככה עד סוף העונה, אנחנו צריכים להבין את זה כמה שיותר מהר".


בנזמה ב"לוק החדש" (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

המאמן הצרפתי גם שמח לראות את שיתוף הפעולה ההולך ומתגבש בין בנזמה להזאר, כאשר בשער השני החלוץ הכניס כדור עומק נפלא לבלגי לפני שזה מסר לראמוס שגלגל לרשת. "נפלא לראות את אדן וקארים מתקשרים טוב ומעל הכל אני מדבר כמובן על השער השני שכבשנו".

אגב, מי שחזר לסגל אחרי תקופה ארוכה היה מרקו אסנסיו, שסבל מפציעה קשה ומשחקו הרשמי האחרון היה אי שם במאי 2019. עם זאת, הקשר בן ה-24 לא שותף. זידאן התייחס לנושא: "אנחנו שמחים שהוא זמין לנו. הוא יחזור לאט לאט, אני עוד אשתמש בו. היום זה לא קרה, אבל יש עוד משחקים. אני סומך עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי