רק 1:1 בין סביליה ללבאנטה, 2:2 יוצא דופן בין בטיס לגרנאדה

בורחה מאיורל, חסוס נבאס
בורחה מאיורל, חסוס נבאס | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

דה יונג העניק יתרון לקבוצה של לופטגי, אך היא איבדה שתי נקודות יקרות בגלל גול עצמי של דייגו קרלוס. הירוקים עם מהפך דרמטי בדקות ה-84 וה-87, אך ספגו את שער השוויון בדקה ה-91

(גודל טקסט)

אחרי שסוסיאדד ואוסאסונה נעלו את המחזור ה-28 אמש (ראשון) ב-1:1, המחזור ה-29 של הליגה הספרדית נפתח כבר הערב במשחק הביתי של לבאנטה, שחילצה גם היא 1:1 נגד סביליה באצטדיון הביתי בוולנסיה. בנוסף, בטיס וגרנאדה נפרדו ב-2:2 מטורף עם דקות סיום יוצאות דופן.

לבאנטה – סביליה 1:1
האנדלוסים שחזרו מהפגרה עם ניצחון בדרבי נגד בטיס, קיוו להמשיך את רצף הניצחונות גם נגד הקבוצה ממרכז הטבלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים לשני הצדדים, אך את המחצית השנייה, סביליה פתחה בסערה. תוך 23 שניות מוניר אל חדדי סידר ללוק דה יונג את שערו השישי העונה, אבל האורחת איבדה את היתרון שתי דקות לסיום בגלל שער עצמי של הבלם המצוין דייגו קרלוס לאחר הדיפה לא טובה של השוער תומאש ואצ'ליק. סוסיאדד תוכל לצמצם את הפער למקום השלישי לנקודה בלבד, אם תגבור על אלאבס ביום חמישי.

בטיס – גרנאדה 2:2
גרנאדה, העולה החדשה, הגיעה להתמודדות בתקופה טובה שכוללת חמישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (בהם שלושה ניצחונות). היא הייתה יותר טובה במחצית הראשונה ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-29 בזכות סיומת מצוינת של קרלוס פרננדס מתוך הרחבה, אך הייתה הרבה פחות טובה בחצי השני וחשבה רק על הגנה. הדרמה החלה בדקה ה-84: בטיס זכתה בפנדל מפוקפק אחרי ספק הכשלה על בורחה איגלסיאס ברחבה, אך סרחיו קנאלס כבש מהנקודה הלבנה וקבע 1:1. שלוש דקות בלבד לאחר מכן – הירוקים השיגו מהפך כשכריסטיאן טייו נגח לרשת בדרך לניצחון דרמטי של הירוקים, אך לא כך חשבו שחקני האורחת. בדקה ה-91 רוברטו סולדאדו בעט מהאוויר כדור נפלא מתוך הרחבה אל הרשת, קבע את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות בתום דרמת ענק, בסיומה גרנאדה עלתה למקום השמיני ובטיס נותרה במקום ה-13 ובמרחק של תשע נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי