אמבפה עבר בדיקות רפואיות בפ.ס.ז', יובטיץ' ובאלדה במונאקו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

הכוכב הצרפתי נראה מחויך באימון הנבחרת לפני שניגש להיבדק. המונטנגרי והסנגלי יחליפו אותו באלופת צרפת: "כשמציעים לך לחתום במונאקו, אתה מסכים מיד"

(גודל טקסט)
בצל המעבר ההולך ומתקרב של קיליאן אמבפה לפאריס סן ז'רמן, הודיעה הערב (שלישי) מונאקו על צירופו של חלוץ לאציו קייטה באלדה, שחתם לחמש שנים באלופת צרפת, עד 2022, תמורת 30 מיליון יורו. "כשמציעים לך לחתום במונאקו, אתה מסכים מיד", אמר השחקן אחרי החתימה.


מלבד העובדה שנראה שהמהלך רק מקרב את אמבפה עוד יותרלבירת צרפת, באלדה גם הוא הרכש השני של מונאקו המתחדשת, שהודיעה מספר שעות לפני כן על החתמתו של החלוץ סטבן יובטיץ' מאינטר עד 2021. למרות שסכום ההעברה עבור המונטנגרי בן ה-27 לא פורסם ההערכה היא שמדובר ב-13 מיליון יורו.




מוקדם יותר היום השלים אמבפה את הבדיקות הרפואיות שלו לקראת החתמתו בפאריס סן ז'רמן. הבדיקות נערכו במתקן האימונים של הנבחרת בקלייר פונטיין. "אמבפה אמר לי שהוא חלם לבוא לפ.ס.ז'",, אמר קשר הקבוצה והנבחרת אדריאן ראביו, "וגם כי יש סיכוי שעסקה תושלם היום. אם הוא יבוא יהיו לנו פקקים בהתקפה בגלל ריבוי האופציות, המועדון יצטרך לפתור את הסבך הזה".


L'AS Monaco est heureux d'annoncer la signature de @keitabalde14 jusqu'en 2022 ! #WelcomeToMonacopic.twitter.com/jCE6ZGrDrx

— AS Monaco (@AS_Monaco) August 29, 2017


באימון נראה אמבפה מחויך כל העת למרות שהוא עומד להיות השחקן היקר השני בהיסטוריה כאשר יחתום בפ.ס.ז' שאמורה לשלם עליו אחרי שנת השאלה 180 מיליון יורו למונאקו. אלופת צרפת תשלשל עם העסקה העתידית בתוספת השחקנים שכבר מכרה הקיץ – 500 מיליון יורו, דבר חסר תקדים שיהווה שיא עולמי. אנטואן גריזמן התלוצץ ואמר לכתבים: "מהיום צריך לקרוא לו קיליאניניו, הוא הולך להצטרף לקבוצה חצי ברזילאית".


L'AS Monaco est heureux d'annoncer la signature de @sjovetic jusqu'en 2021 ! #WelcomeToMonacopic.twitter.com/DQyDRtZah4

— AS Monaco (@AS_Monaco) August 29, 2017


"KMB רק חייך כשנשאל אם הוא עומד לחתום בפ.ס.ז'", כתב העיתון הצרפתי. גם טימו בקאיוקו, חברו של אמבפה בעונה שעברה במונאקו וקשר צ'לסי בהווה, התייחס להעברתו של החלוץ לעיר האורות: "הוא תמיד אמר לי שהוא רוצה להצטרף לפ.ס.ז'. כשאתה עוזב אתה מונאקו לפאריס, זו התקדמות וזה הדבר הכי חשוב".יחד עם זאת ההחתמה שלו עשויה להתבצע רק ב-31 באוגוסט והמירוץ נגד הזמן יכול להיות קצת מלחיץ.


BREAKING: Kylian Mbappe will undergo a medical with PSG tomorrow. [L'Equipe] pic.twitter.com/KTR59gxvkE

— Transfer Related (@TransferRelated) August 28, 2017

פאריס סן ז'רמן עדיין לא ויתרה על המגן פאביניו ממונאקו ואולי ההעברה תתבצע ברגע האחרון. במונאקו מתקשים לוותר עליו בטענה שהוא חשוב מאוד לשיטת המשחק של לאונרדו ז'רדים. בתוך כך, הפריסאים במירוץ נגד הזמן למכור חלק משחקניה. הג'וב מוטל על המנהל הספורטיבי אנטרו אנריקה שמנסה כבר חודש וחצי למכור את חאתם בן ארפה וגז'גוז' קריכוביאק שמבוקש בלסטר. נכון לעכשיו נמכרו בלז מטווידי ליובנטוס (20 מיליון), ז'אן-קווין אוגוסטן ללייפציג (16) ויוסוף סבאלי לבורדו (4). גם סרג' אורייר יכניס 25 מיליון יורו למועדון, אם יקבל אישור סופי להיכנס לבריטניה וישלים מעבר לטוטנהאם.


 לוקאס מורה עם ניימאר ואלבס, האישה לוחצת (AFP)


כמו כן, גונסאלו גדס רק יושאל לוולנסיה כמו חסה רודריגס שהושאל לסטוק. לוקאס מורה רוצה להישאר ועכשיו מנסים למכור את יוליאן דארקסלר. ז'ורז' מנדש הבהיר לברצלונה שאנחל די מריה לא יימכר. בנוסף הנשים של לוקאס, חבייר פאסטורה ודי מריה בהריון והן רוצות להישאר בפאריס. בעמדת השוער סגנית אלופת צרפת מקווה לצרף את חרונימו רולי מסוסיאדד כאשר פפה ריינה גם הוא בתמונה אך נאפולי מתעכבת עם ביצוע המהלך מאחר ולא מוצאת תחליף לספרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי