דיווח: הקרע בין ניימאר לאונאי אמרי רק הולך ומחריף

ניימאר עם אונאי אמרי
ניימאר עם אונאי אמרי | AFP

לפי "ל'אקיפ", הכוכב הברזילאי לא חושש להביע את חוסר שביעות רצונו מהמאמן הספרדי, שנאלץ לקצר בגללו את תדריכי הווידאו. גם פגישה בין השניים לא הועילה

(גודל טקסט)

לא שקט בפאריס סן ז'רמן. אחרי שנדמה שסאגת ניימאר ואדינסון קבאני נרגעה, כעת נראה שהחזית היא הכוכב הבריזלאי למאמן הקבוצה אונאי אמרי, כשהבוקר (רביעי) מדווח "ל'אקיפ" הצרפתי על "בור בין השניים".

לפי העיתון שמתבסס על מקור בחדר ההלבשה הפריזאי, התהום בין ניימאר והספרדי שרק הולכת וגדלה עם הזמן, נעשית גם יותר ויותר ישירה. השחקן היקר בהיסטוריה לא חושש להביע בתנועות ידיים או במבטים לאמרי שהוא פשוט לא מעוניין לשמוע אותו ושעליו לעזוב את השחקנים לנפשם.

בנוסף, אמרי נאלץ לקצר את תדריכי הווידאו שעשה לשחקנים בעקבות חוסר שביעות רצונו של ניימאר שביקר את האסיפות. למרות שהשניים נפגשו לפני המשחק מול אנדרלכט על מנת ללבן את העניינים, לא נראה שהדבר נשא פרי. ואם זה לא מספיק, אחרי המשחק מול הקבוצה הבלגית נרשמה תקרית נוספת כשניימאר ביקש מהמאמן הספרדי להתאמן עם המחליפים באימון עם כדור, אך אמרי דחה את בקשתו.


"הבור ביניהם". ניימאר ואמרי (שער ל'אקיפ)

אמנם מבחינה מקצועית נראה שדברים הולכים בצורה אידאלית עבור פ.ס.ז' בליגה הצרפתית ובליגת האלופות, אך בחדר ההלבשה נראה שהמצב הוא ההפך המוחלט בעקבות הנתק בין כוכב הקבוצה למאמן, וכל מה שנותר לפריסאים לקוות הוא שהשניים יצליחו להימנע מפיצוץ לפחות עד תום העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי