נציגי ניימאר מחפשים דירה במדריד, אמרי עשוי לעזוב כבר בינואר

ניימאר
ניימאר | AFP

בצרפת טוענים שהכוכב הברזילאי לא מרוצה מהיכולת תחת אמרי ותוהים האם יש קשר למסר החד ששלח הבעלים. המאמן הספרדי בסכנת פיטורים ולא ימשיך בוודאות אם לא יגיע לחצי גמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)
ניימאר כעס לאחר ההפסד של פאריס סן ז'רמן 3:1 לבאיירן מינכן ביום שלישי. לפי "ל'אקיפ" הכוכב הברזילאי היה הראשון שירד מכר הדשא, התקלח, התלבש ומיהר לאוטובוס הקבוצה. כמה דקות לאחר מכן שלח הבעלים נאסר אל חלאיפי מסר חד וברור למאמן אונאי אמרי: "לא הייתי מרוצה מהתוצאה ומהיכולת", ובצרפת טוענים האם לניימאר יש קשר לנושא.


בצרפת טוענים שאם פ.ס.ז' לא תגיע השנה לחצי גמר ליגת האלופות חוזהו של אמרי לא יוארך והוא יסיים את תפקידו בסיום העונה הנוכחית. לפי הדיווח ב"ל'אקיפ" ברשימת המועמדים להחליף את הספרדי נמצאים מסימיליאנו אלגרי, ז'וזה מוריניו, דייגו סימאונה ולואיס אנריקה. לפי דיווחים אחרים, אמרי עשוי לעזוב כבר בינואר.




הקבוצה מעיר האורות מעוניינת לשדרג את עמדת המגן השמאלי בינואר. המועמדים לתפוס את מקומו של לייבין קורזאווה הם אלכס סנדרו מיובנטוס ופאוזי גולאם מנאפולי.


בתוך כך, מתחזקות השמועות על מעבר אפשרי של ניימאר לריאל מדריד. לפי "דיאריו גול" מקורביו של הכוכב הברזילאי מחפשים בתקופה האחרונה דירה מתאימה עבורו בבירת ספרד.


 

This..

A post shared by Funny Football (@funnyfootball.cc) on



La Une de l'Equipe de demain.

Le PSG doit "Rallumer le feu". pic.twitter.com/MUkSESIx9k

— Instant Foot (@lnstantFoot) December 7, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי