תומא מונייה: הרבה דברים הולכים להשתנות בפ.ס.ז', כולל המאמן

אונאי אמרי
אונאי אמרי | צילום: gettyimages

מגן פאריס סן ז'רמן דיבר במסיבת העיתונאים של נבחרתו על אוניי אמרי, וסיפר שעתידו של המאמן הספרדי כבר נחתם. הבלגי דיבר גם על עתידו שלו: "אני לא בן 18 יותר, אני צריך להראות למה אני מסוגל"

(גודל טקסט)

האם העתיד של אוניי אמרי כבר נקבע? לחשושים אודות עזיבתו, או פיטוריו, של המאמן הספרדי מפאריס סן ז'רמן עוד לפני סיום העונה רצות כבר תקופה, במיוחד לאחר ההדחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד, אבל הנהלת פ.ס.ז' עדיין לא הוציאו הודעה רשמית. כשברקע שמועות על מעברו של ניימאר לריאל, ולמעשה העונה בליגה הצרפתית עוד לא נגמרה גם אם האליפות כבר בכיס, לא פלא שעדיין לא התקבלה החלטה מסודרת.

אבל אם לא מכיוון ההנהלה, דווקא מכיוון השחקנים נשמעים קולות שבטוחים שאמרי לא יישאר לעוד עונה בקבוצה. המגן תומא מונייה, שישחק עם נבחרתו בלגיה נגד ערב הסעודית בשלישי, השתתף במסיבת העיתונאים עם מאמן הנבחרת רוברטו מרטינס ונשאל דווקא על עתידו בקבוצה הצרפתית ואם יעבור בקיץ למועדון אחר.

"אני מחכה לגבי זה", השיב מונייה, "כי הרבה דברים הולכים להשתנות, כולל המאמן. אני לא בן 18 יותר, אני בן 26. אני עומד לגמרי ברשות עצמי. אני צריך למצוא את מקומי בקבוצה, להראות מה אני יכול לעשות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי