אופ"א תחקור את פ.ס.ז' על רכישת אמבפה וניימאר

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | AFP

לפי "אס" הספרדי, הארגון יפתח בחקירה נגד אלופת צרפת בחשד שממשלת קטאר היא זו שמימנה את העסקאות לצירוף שני הכוכבים, שעלותן מסתכמת ביותר מ-400 מיליון יורו. האם הפעם פ.ס.ז' תורחק מאירופה?

(גודל טקסט)

אחרי שאופ"א הודיעה לפאריס סן ז'רמן שהיא צריכה למכור שחקנים כדי לעמוד בדרישות הפייר פליי הפיננסי והקבוצה הצרפתית כמעט בדרישה, אופ"א הודיעה שהיא פותחת בחקירה על רכישת ניימאר ב-222 מיליון יורו וקיליאן אמבה ב-180 מיליון יורו בקיץ הקודם. החקירה מתנהלת על ידי הוועדה לפייר פליי פיננסי, אבל מתרכזת רק ברכישתם של שני הכוכבים.

לפי הדיווח בעיתון הספרדי "אס", אופ"א הודיעה על החקירה במכתב לפ.ס.ז'. חקירה קודמת של הארגון בנושא הסתיימה ב-13 ביוני ללא עונשים, אך הפעם החקירה היא תחת הסעיף "פייננשל דופינג", לפיו בעלי הקבוצה השקיעו כסף בכוכבי הענק למרות שהשתמשו בכסף לא שלהם, כשהטענה היא שהעסקאות מומנו על ידי ממשלת קטאר.

במכתב לא נאמר איזה עונשים פ.ס.ז' עלולה לספוג אם יתברר שהיא אשמה, אבל סביר להניח שאחד החמורים הוא הרחקה מגביעי אירופה. הקבוצה הצרפתית הודיעה שהיא ביצעה מכירות משמעותיות של שחקנים בשבועות האחרונים, שהכניסו לה כסף כדי לעמוד בדרישות של אופ"א וכי היא שומרת חוק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי