פ.ס.ז' רמסה 0:4 את סנט אטיין, ניס גברה על ראן

יוליאן דראקסלר
יוליאן דראקסלר | AFP

גם ללא ניימאר שזכה למנוחה לפני ליברפול בשלישי, דראקסלר, קבאני, די מריה ודיאבי לא התקשו לחזור מהפגרה עם ניצחון קליל ולברוח בפסגה. 1:2 לקבוצתו של ויירה משער בדקה ה-89. בספרד: 0:1 לראיו על הואסקה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בצרפת יצא הערב (שישי) לדרך והאלופה פאריס סן ז'רמן לא התקשתה, גם ללא ניימאר שזכה למנוחה, להביס בביתה 0:4 את סנט אטיין ולשמור על מאזן מושלם ופתיחת פער זמני של שש נקודות מהמקום השני, לפחות זמנית.

בשל חזרתו המאוחרת ממשחקי נבחרת ברזיל בארצות הברית ניימאר לא שותף, גם ג'אנלואיג'י בופון נותר על הספסל כפי שהצהיר המאמן תומאס טוכל על היותו שוער שני בשלב זה, אבל יוליאן דראקסלר (22), אדינסון קבאני (51, בפנדל), אנחל די מריה (76) ומוסא דיאבי (84) הכניעו בקלילות את סנט אטיין לפני שתתארח ביום שלישי באנפילד אצל פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות.

במשחק שפתח את המחזור, ניצחה ניס בביתה 1:2 דרמטי את ראן. קבוצתו של פטריק ויירה נאלצה להסתדר בין השאר ללא מריו באלוטלי הפצוע, אך פייר לס מלו בדקה ה-89 הכריע את ההתמודדות אחרי שמלאנג סאר בשער עצמי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-58, אלן סיינט-מקסימין איזן בדקהה-77 וכאמור דקה לסיום הושלם המהפך שמשמעותו ניצחון שני העונה, אחרי 0:1 מפתיע בליון לפני הפגרה. ראן, אגב, גם פספסה הזדמנות פז להוליך קודם לכן כשבנג'מין בוריגו החמיץ פנדל בדקה ה-20 ובסופו של דבר היא הפסידה לראשונה מאז המחזור הראשון ונותרה עם 7 נקודות במאזנה.

בליגה הספרדית יצא לדרך המחזור הרביעי ובמשחק הראשון ניצחה ראיו וייקאנו 0:1 את הואסקה משער אדיר של ג'יאנלי אימבולה בדקה ה-29 והשיגה נקודות ראשונות העונה אחרי הפסדים לסביליה ולאתלטיקו בפתיחת העונה (משחקה מול בילבאו במחזור השלישי נדחה). הואסקה, שספגה 8:2 מברצלונה לפני הפגרה, הפסידה משחק שני ברצף אחרי ניצחון על אייבר ותיקו בבילבאו.


אדינסון קבאני. מצא את הרשת מהנקודה הלבנה (AFP)


אלן סיינט-מקסימין וניס חוגגים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי