פ.ס.ז' נקמה בגנגאן עם 0:9, שלישיות לאמבפה ולקבאני

פאריס סן ז'רמן
פאריס סן ז'רמן | AFP

שבוע אחרי שהודחה על ידה מגביע הליגה,המוליכה דרסה בבית את נועלת הטבלה. ניימאר השתתף בחגיגה עם צמד, מונייה כבש עוד אחד. בהמשך מונאקו תארח את שטרסבורג, נים את טולוז וריימס את ניס

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נמשך היום כשבמוקד פאריס סן ז'רמן פירקה 0:9 את גנגאן ונקמה בה על ההדחה מגביע הליגה הצרפתית. מונאקו הובבסה בבית 5:1 על ידי שטראסבורג, שעלתה למקום החמישי. טולוז ניצחה 0:1 אצל נים, ואילו ניס כבשה בדקה העשירית של תוספת הזמן כדי לסיים ב-1:1 אצל סטאד ריימס.

פאריס סן ז'רמן – גנגאן 0:9
רק בשבוע שעבר נועלת הטבלה הדיחה את המוליכה מגביע הליגה עם 1:2 דרמטי, והיום הגיעה הנקמה של פאריס סן ז'רמן. זה התחיל עם ניימאר שפתח בדקה ה-11 את מסכת השערים ובהמשך השלים צמד (68) ובישול כשקיליאן אמבפה הוסיף שלושער (37, 45, 80) ובישול וגם אדינסון קבאני סיים עם שלישייה (59, 66, 75) אליה הוסיף שני בישולים. תומא מונייה הבלגי כבש את האחרון הדקה ה-83, שקבע ניצחון מוחץ על גנגאן.

מונאקו – שטראסבורג 5:1
מונאקו כבר חשבה שהיא מתחילה לצאת מהבוץ עם ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד, אבל גילתה שהבוץ סמיך יותר משחשבה והבעיות עמוקות מאוד. החל מהדקה השביעית היא שיחקה ב-10 שחקנים לאחר שנלדו הורחק, ובדקה ה-12 גם נקלעה לפיגור מנגיחה נהדרת של לודוביק אז'ורקה. בדקה ה-17 זה כבר הפך ל-0:2, כשהפעם היה זה אדריאן תומאסון שנגח פנימה מרחוק.

הקבוצה של תיירי הנרי כבר חשבה שהיא חוזרת בדקה ה-22, עם שער של פלקאו, אבל זאת היתה בערך הפעולה החיובית היחידה של המארחת במשחק. במחצית השנייה איברהים סיסוקו (63) העניש לאחר טעות של פברגאס, וחמש דקות לאחר מכן אז'ורקה השלים צמד בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, חותם את הגולל על מונאקו. שטראסבורג אפילו הוכיחה שהיא, לעומת יריבתה, מסוגלת לשחק ב-10 שחקנים לאחר שמיטרוביץ' הורחק בדקה ה-69. זה לא מנע מיוסוף פופאנה לסובב את הסכין הכבר נעוצרה בחזה של מונאקו עם שער סיום בדקה ה-94. קבוצת הפאר לשעבר נמצאת עמוק מתחת לקו האדום, וצריכה להודות לעונה נוראית של גנגאן שהיא לא במקום האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי