צפו בתקציר: מץ מליגת המשנה הדיחה את מונאקו מהגביע

תיירי הנרי
תיירי הנרי | AFP

שלב 32 האחרונות: מוליכת הליגה השנייה גברה 1:3 על תיירי הנרי וחניכיו והמשבר של הקבוצה מהנסיכות רק מחריף. טולוז ניצחה את ריימס לאחר קרב אדיר שהסתיים בפנדלים. ליל הכניעה בקושי את סטה מהליגה הרביעית

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי החל הערב (שלישי) עם שישה משחקים, כשבמוקד מונאקו הודחה לאחר הפסד ביתי 3:1 למוליכת הליגה השנייה מץ, סטה מהליגה הרביעית פגשה את ליל והודחה לאחר קרב עיקש, טולוז ניצחה את ריימס 3:4 בפנדלים לאחר 4:4 מדהים בתום 120 דקות, גנגאן גברה על נאנסי 1:2 בהארכה, ליון דושר ניצחה את אנדרזיו 1:2 ולה הרבייה גברה על וילפרנש 0:2.


במקביל, במסגרת הגביע הספרדי שוחק משחק אחד הערב, זה שפתח את שלב רבע הגמר, ובסיומו חטאפה ניצחה 0:1 את ולנסיה משער מאוחר של חורחה מולינה בדקה ה-77. כאמור בספרד משחקים בשיטת בית חוץ, כך שלעטלפים יש סיכוי להעפיל אם ינצחו את הגומלין בשבוע הבא.


מונאקו – מץ 3:1

המשבר של תיירי הנרי ומונאקו רק מעמיק. גוטייה היין העלה את מוליכת הליגה השנייה ליתרון בדקה ה-32, יתרון שהחזיק מעמד שמונה דקות כשרדאמל פלקאו השווה את התוצאה. מרווין גאקפה החזיר את היתרון לאורחים עם שער בדקה ה-62 ואיברהימה ניאנה חתם את התוצאה 12 דקות לאחר מכן. מץ שרוצה לעלות בסוף העונה לליגה הבכירה, מעפילה לשלב הבא ונותנת עוד מכה אנושה לאלופה לשעבר שממשיכה במגמת התרסקות.

 


המשבר של מונאקו ותיירי הנרי רק מעמיק (AFP)


טולוז – ריימס 4:4 (3:4 בפנדלים)
המפגש על טהרת הליגה הבכירה סיפק קרב ענק בין שתי הקבוצות מרכז טבלה. ארון ליה איסקה העלה את טולוז ליתרון בדקה ה-44, אבל שתי דקות מתחילת המחצית השנייה הגיע השוויון של בולאי דיה. מאנו גארסייה החזיר את היתרון למארחים בדקה ה-68, אך תשע דקות לאחר מכן ריימס שוב השוותה עם שער של רמי אודין. כעבור חמש דקות איסקה השלים צמד אך היתרון החזיק רק חמש דקות כשבדקה ה-87 חביאר צ'אבאלרין כבש וקבע 3:3 בתום 90 דקות. ריימס הפכה את התוצאה בהארכה בדקה ה-108 עם כיבוש של דייגו קאפרו, אבל המילה האחרונה הייתה של טולוז עם שער בדקה ה-119 של מקס גראדל. טולוז ניצחה בדו קרב מהנקודה הלבנה ועלתה לשלב הבא. 


תוצאות נוספות
סטה – ליל 1:0
נאנסי – גנגאן 2:1
אנדרזיו – ליון דושר 2:1 
וילפרנש – לה הרבייה 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי