ניימאר עלול להיעדר מספר שבועות ולהחמיץ את יונייטד

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי שנפגע בניצחון של פאריס סן ז'רמן 0:2 על שטרסבורג בגביע אובחן עם פגיעה שבעבר כבר השביתה אותו במשך כחודשיים. זה יעלה לאלופת צרפת בהדחה מליגת האלופות גם השנה? וגם: השחקן שפצע אותו יצא למתקפה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן מתקשה לעכל ששוב זה קורה לה. בשנה שעברה, בסוף פברואר, ניימאר נפצע למספר חודשים, סיים את העונה מוקדם מהצפוי ופספס את הגומלין נגד ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, מה שלא סייע לפ.ס.ז' למחוק פיגור 3:1 מהמשחק הראשון, היא למעשה הפסידה גם בביתה והודחה. השנה, רגע לפני צמד המפגשים בשלב 16 האחרונות נגד מנצ'סטר יונייטד המתקאמבקת תחת אולה גונאר סולשיאר, בעיר האורות חוששים שניימאר לא יוכל לשחק כלל.


ניימאר נפצע אתמול (רביעי) בניצחון 0:2 על שטרסבורג במסגרת הגביע, כשבדקה ה-62 סובב את הקרסול, נאנק מכאבים וירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי. הברזילאי הובהל לבית חולים, נבדק ואובחן כי הוא סובל מפציעה חוזרת, נפגע באותה עצם ולא בפעם הראשונה – פציעה שהשביתה אותו ללא פחות מ-15 משחקים ב-2017, כשנעדר למשך 80 ימים מפברואר ועד מארס באותה שנה.

Neymar got injured!
Serious ankle twist, left the pitch in tears! pic.twitter.com/QQTnpIXakB

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) January 23, 2019


המאמן תומאס טוכל אמר על כך בסיום המשחק: "זה מסובך. זו אותה רגל ואותה עצם בה נפגע גם בתחילת 2018. עוד לא דיברתי איתו כי הוא בבית חולים, אבל אני דואג", הבהיר הגרמני עוד לפני שנבדק הברזילאי, חשש שהתאמת במהלך הלילה. בימים הקרובים הצוות הרפואי בעיר האורות יבין לכמה זמן זקוק הכוכב כדי לחזור לכשירות, אולם בשלב זה כמובן שהוא בהרבה יותר מאשר ספק גדול לצמד המפגשים נגד יונייטד ב-12.2 במנצ'סטר ולגומלין ב-6.3.



ניימאר. כבר נעדר כחודשיים בעבר בגלל אותה פציעה (AFP)


מי שהדהים בתגובה המגעילה שלו היה קשר שטרסבורג, אנטוני גונסלבש שנכנס בניימאר בפראות ואפילו לא התנצל. אחרי המשחק אמר: "שלא יבוא ויבכה עכשיו על הפציעה". הקשר תיקל אותו שלוש פעמים עד שהשופט נתן בעיטה חופשית, אבל הצרפתי בן ה-32 עורר כמה סימני שאלה כאשר אמר: "אנחנו לא באים כאן להתבדח. זה משחק של קשוחים ואנחנו מקצוענים שרוצים לנצח כל משחק גם אם זה פאריס סן ז'רמן, אז שניימאר לא יבוא להתבכיין לאחר מכן. אנחנו לא באנו לכאן כקורבנות. הראינו פנים יפות של הכדורגל וגם שיחקנו טוב". ניימאר כעס על התיקולים שלו והשחקן הגיב: "ניימאר? הוא שחקן גדול, אבל אנחנו לא פה כדי להתבדח. הגבנו עם הנשק שלנו ועם היכולת שלנו להתגונן".


בתוך כך, במשחק היה גם רגע יפה כאשר חסה רודריגס עלה לשחק לראשונה אחרי עשרה חודשים בהם התאמן עם פ.ס.ז' ולא היה בתוכניות. טוכל העניק לו כמה דקות של חסד כשהעלה אותו בדקה ה-91, אבל חסה לא כעס אלא כתב ברשתות החברתיות: "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. תודה רבה על החיבה של כולכם עבורי הערב". ייתכן מאוד שזה היה משחקו הראשון העונה וגם האחרון במדי אלופת צרפת.


pic.twitter.com/82vKAD7Aul

— JeseRodriguez10 (@JeseRodriguez10) 23 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי