חילוף המאמנים לא עזר: מונאקו הפסידה 2:0 לדיז'ון

לאונרדו ז'ארדים
לאונרדו ז'ארדים | Gettyimages

לאונרדו ז'ארדים שצפה במשחק מהיציע, ראה את קבוצתו החדשה-ישנה רושמת הפסד נוסף בקרב התחתית. צ'אנג-הון (24) ונעים סליטי (69) כבשו למנצחת, נאלדו הורחק (61). ניס עלתה למקום החמישי אחרי 0:2 על נים

קבוצות: ניס מונאקו
(גודל טקסט)

אחרי המשחק הטעון בין ליל ומארסיי אמש (שישי), בו ההתמודדות הופסקה למשך 40 דקות עקב השלכת חזיז שהתפוצץ בתוך תחומי המגרש. המחזור ה-22 של הליגה הצרפתית נמשך כשבמוקד ההפסד 0:2 של מונאקו לדיז'ון שהותיר את הקבוצה מהנסיכות במקום הלפני האחרון. ויירה וניס השיגו ניצחון על נים, בורדו ושטרסבורג נפרדו בתיקו 0:0 וגנגאן האחרונה הפסידה 1:0 לריימס.

דיז'ון – מונאקו 0:2
מונאקו שאחראית על אחת מהפארסות של הכדורגל האירופי כאשר השתעתה את תיירי הנרי ומינתה במקומו את לאונרדו ז'ארדים שפתח את העונה ופוטר לפני שלושה חודשים קיוותה לשפר עמדות בתחתית המשחק, אך לאונרדו ז'ארדים צפה בקבוצתו החדשה-ישנה חוטפת מכה נוספת עם הפסד כואב. קוון צ'אנג-הון העלה דיז'ון ליתרון בדקה ה-24 ונעים סליטי הכפיל בדקה ה-69. אצל מונאקו נאלדו הורחק בדקה ה-61 והותיר את האורחת חסרת האונים בעשרה שחקנים עד הסיום.

ניס – נים 0:2
לעומת הנרי, חברו לצרפת לשעבר, פטריק ויירה ממשיך לעשות חיל בניס שרשמה ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד ועלתה באופן זמני למקום החמישי. הנשרים עלו ליתרון בדקה ה-41 אחרי שער של המגן הצעיר יוסף אטאל, ובדקה ה-54 אלן סיינט מקסימין הכפיל עם שער אדיר נהדר מחוץ לרחבה שהבטיח שלוש נקודות נוספת למאזנה של ניס.


ניס עלתה למקום החמישי (AFP)

תוצאות נוספות
שטרסבורג – בורדו 0:0

גנגנאן – ריימס 1:0
לריימס: מתאו קפארו (38)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי