דיווח בצרפת: ניימאר יפסיד את שני המפגשים נגד מנצ'סטר יונייטד

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

לפי ה'לאקיפ' הכוכב הצרפתי יחזור למגרשים רק בסוף חודש מרץ וככל הנראה לא ייטול חלק בשמינית גמר ליגת האלופות. תומאס טוכל התייחס לסוגיה ואמר: "אנחנו לא אוהבים את זה, בלשון המעטה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
רבים יגידו שהמזל עובד שעות נוספות עבור מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר, והפציעה של ניימאר במשחק הגביע האחרון נגד שטרסבורג רק משרתת את הטענה. כזכור, השדים האדומים יפגשו את פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד כשבועיים, ומאמן הקבוצה הצרפתית תומאס טוכל אמר אתמול אחרי הניצחון 1:4 על ראן ולפי דיווחים ב'לאקיפ' הכוכב הברזילאי ייעדר עד סוף חודש מרץ ולא ישחק בשני המשחקים. 


פאריס סן ז'רמן תשחק ב-12 בפברואר באולד טראפורד, היא  תשחק ללא הכוכב הגדול שלה. רופא נבחרת ברזיל רודריגו לאסמר, שטיפל בשנה שעברה בפציעה שהשביתה את ניימאר לשלושה חודשים ודומה לנוכחית, הגיע היום לצרפת על מנת לבדוק את החלוץ. מאמן הסלסאו, צ'יצ'ה, נכח אתמול במשחק יחד עם מנהל הנבחרת אדו גאספר. השניים באו לצפות בשחקני ברזיל בפ.ס.ז', אבל בעיקר כדי לבדוק מה קורה עם הפציעה החוזרת של ניימאר.


כזכור, ב-25 בפברואר בשנה שעברה נפצע ניימאר בכף רגל ימין במשחק נגד מארסיי וחזר רק למונדיאל ברוסיה. גם אתמול נראה שהוא סובל מכאבים ומאמנו טוכל אמר: "אני לא מאבד את התקווה, אבל יהיה קשה מאוד להכשיר אותו בזמן". אחד הכתבים שאל אותו האם זה נכון שהבדיקות אבחנו שבר, והגרמני ענה בכעס: "לא, אני לא יכול לאשר את הידיעה. הרופאים אמרו שיש לחכות עד שבוע כדי לראות איך ניימאר מגיב לטיפול שכבר החל לקבל".



ניימאר. ייושבת למספר חודשים? (AFP)


אחרי התייעצות עם הרופאים ועם רופאו של ניימאר, בפ.ס.ז' יקבלו החלטה אם להמשיך בטיפול או לחזור לשולחן הניתוחים, דבר שיהווה מכה קשה לקבוצה מכיוון שניימאר עשוי להיות מושבת למספר חודשים. טוכל לא הסתיר את החשש שלו מכך: "כולם בחדר ההלבשה עצובים לא לראות את ניימאר או מרקו וראטי (שפצוע גם הוא). אנחנו לא אוהבים את זה, בלשון המעטה".


בתוך כך, השוער האיטלקי של פאריס, ג'אנלואיג'י בופון חוגג היום את יום הולדתו ה-41 ולמרות גילו המופלג, זה לא הפריע לו לעמוד אתמול בין הקורות אמש בניצחון על ראן.


Festa di compleanno in anticipo, grazie ragazzi
Quelle façon de célébrer mon anniversaire en avance, merci les gars
An early start of my birthday party, thank you guys#ICICESTPARIS#AllezParispic.twitter.com/9Cx3s8Mh0Z

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) 27 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי