פאריס סן ז'רמן הודיעה: ניימאר ייעדר כעשרה שבועות

ניימאר
ניימאר | AFP

אלופת צרפת פרסמה הודעה רשמית לגבי מצבו של החלוץ שנפצע בכף רגלו הימנית במשחק הגביע נגד שטרסבורג, כשבין היתר נכתב שהוא לא ינותח. צפוי להחמיץ את צמד המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
מכה לא פשוטה לפאריס סן ז'רמן. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) שניימאר לא ינותח וצפוי להיעדר כעשרה שבועות. כזכור, הכוכב הברזילאי נפצע במשחק הגביע נגד שטרסבורג בשבוע שעבר בכף רגלו הימנית וצפוי להחמיץ את צמד המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד. 


על פי הודעת המועדון, את ההחלטה שניימאר לא ינותח קיבל המועדון יחד עם השחקן עצמו ורופא נבחרת ברזיל רודריגו לסמאר והוא יעבור טיפול רפואי רגיל ועל פי ESPN ברזיל, הוא עשוי לחזור למשחק הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות, זאת כמובן בהנחה שפ.ס.ז' תעבור את מנצ'סטר יונייטד. 


כזכור, בעונה שעברה ניימאר עבר ניתוח באותו מקום ונעדר כשלושה חודשים ולמעשה גמר את העונה. הפעם המכה פחות כואבת בגלל שהוא צפוי לחזור בסוף מארס, למרות שמדובר בפציעה דומה. גם אז נפצע ניימאר ברגל ימין במשחק נגד מארסיי ב-25 בפברואר 2018, וחזר רק למונדיאל בברזיל בחודש יוני. בלעדיו, אין ספק שפ.ס.ז' תצטרך להיות במיטבה אפילו יותר מהרגיל מול יונייטד כדי לעבור אותה.

Communiqué du club – Neymar Jr

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) January 30, 2019
charset="utf-8">

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי