צוות החיפוש חילץ גופה משרידי המטוס עליו היה סאלה

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

תחת תנאי מזג אוויר קשים במיוחד, כשבועיים אחרי ההתרסקות ובמקביל לניסיון שכשל להוצאת המטוס מהמים, הושלמה בהצלחה המשימה לחלץ את הגופה שנמצאה משרידי המטוס

(גודל טקסט)
התפתחות דרמטית בפרשת התרסקות המטוס של אמיליאנו סאלה. אומנם ברור כעת שהכדורגלן והטייס דיוויד איבוטסון לא בחיים אחרי ששברי המטוס נמצאו, אבל כעת גם הצליחו המחפשים להוציאו את הגופה שהייתה במטוס וכעת החלה הבדיקה של מי היא. לפי ההודעה, המחפשים פעלו בתנאים לא קלים והוציאו את הגופה מהמטוס בצורה הכי מכובדת שאפשר, כשהמשפחות עודכנו בהתפתחות.


שברי המטוס שהתרסק לים לפני כשבועיים, ב-21 בינואר במהירות 500 קמ"ש לשעה, נמצאו בתעלה האנגלית ליד גורנסי. החיפושים הופסקו אחרי שלושה ימים בטענה שאין סיכוי כנראה למצוא את השניים בחיים, אבל המשפחה גייסה כסף – גם בזכות תרומות של שחקנים רבים – והובילה לחידושם. החברה שניהלה את החיפושים ניסתה להוציא את המטוס בשלמותו מהמים, אבל לא הצליחה לעשות זאת עקב תנאי מזג האוויר ועל כן בחשיבות עליונה שמו את הוצאת הגופה שנמצאה, במטרה לזהותה במהרה.


משפחתו של סאלה האשימה את צוות החיפוש הראשוני כי הם הפסיקו מוקדם מדי את החיפושים, כשעוד היה עוד סיכוי כלשהו למצוא מישהו בחיים. נאנט מאיימת כעת לפנות לבית המשפט כדי לקבל את סכום ההעברה על השחקן, 15 מיליון ליש"ט לאחר שפיפ"א אישרה שהעסקה אושרה ותקפה.

The body found in wreckage of plane carrying footballer Emiliano Sala and pilot David Ibbotson has been recovered https://t.co/gjW5pVPwFU

— BBC Breaking News (@BBCBreaking) 6 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי