אמבפה נתן לפ.ס.ז' 0:1 על סנט אטיין, הרצף של ליל נעצר

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

האלופה היתה בדרך לסיים משחק ליגה ראשון ללא שער, אבל הכוכב כבש (74) והרגיע את האוהדים. סגנית המוליכה סיימה ב-0:0 מאכזב נגד מונפלייה בביתה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, בורדו שבה לנצח עם 1:2 על טולוז

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)
המחזור ה-25 של הליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם משחק הפאר בין סנט אטיין לאלופה פריז סן ז'רמן בסטאד ז'ופרואה-גישאר, שבו ניצחה פ.ס.ז' 0:1. קודם לכן ליל נפרדה בתיקו 0:0 מאכזב נגד מונפלייה, בורדו חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 על טולוז וקון ושטרסבורג סיימו גם הן משחק ב-0:0.


סנט אטיין – פריז סן ז'רמן 1:0
מעודדת מהניצחון הגדול באולד טראפורד בליגת האלופות, פריז סן ז'רמן חזרה לשלוט ביד רמה בליגה הצרפתית. דווקא סנט אטיין, אותה הביסה 0:4 בסיבוב הראשון, עשתה לאלופת צרפת לא מעט צרות והיתה קרובה להיות הקבוצה הצרפתית הראשונה העונה שלא סופגת נגדה. עד שהגיע קיליאן אמבפה, ובדקה ה-74 פוצץ את הבונקר עם שער נהדר. שערו ה-19 העונה של הצרפתי הצעיר, שממשיך את העונה הנהדרת שלו ומתייצב בראש טבלת הכובשים בליגה.


סנט אטיין החמיצה הזדמנות לעקוף את מארסיי ולחזור למקום הרביעי, ותיאלץ לנסות לעשות זאת נגד דיז'ון מהתחתית במחזור הבא. פריז, לעומת זאת, תעבור את המשחקים הקרובים בהילוך שני בזמן שהראש שלה בגומלין נגד מנצ'סטר יונייטד.


ריימס – ראן 0:2

ריימס אירחה את ראן למפגש מרכז טבלה מסקרן כאשר נקודה אחת הפרידה בין שתי הקבוצות. הקבוצה המקומית הצליחה להיות יותר מדויקת וניצחה 0:2, בניגוד גמור למהלך המשחק, והיא סופרת כבר ריצה של תשעה משחקים ללא הפסד בליגה. כבר בדקה ה-3 העלה בולאיה דיה את ריימס ל-0:1, ורמי אודין, עם שערו השישי בליגה העונה, חתם את תוצאת המשחק בבעיטה נהדרת לרשת הגבוהה בדקה ה-68.



Un #DerbyGaronne, même sans briller, ça se gagne ! pic.twitter.com/UnqAQCrKjM

— FC Girondins de Bordeaux (@girondins) February 17, 2019


בורדו – טולוז 1:2
בקרב התחתית, כשארבע נקודות ונאנט מפרידות ביניהן, אירחה בורדו מהמקום ה-13 את טולוז מהמקום ה-15 במסגרת המחזור ה-24 בליגה הצרפתית. הביטוי "ביתה הוא מבצרה" מקבל משנה תוקף כשמדובר בבורדו. עם שלושה הפסדי חוץ רצופים, הקבוצה אמנם חוותה תקופה רעה, אבל כשהיא כמעט בלתי מנוצחת בביתה העונה, בורדו האמינה שתיקח את הנקודות גם הערב.


שתי דקות הספיקו למארחת לעלות ליתרון מוקדם כשהקרואטי הצעיר טומה באסיץ' הכניע את ריינט בנגיחה מדויקת למרכז השער. 68 דקות לקחו לטולוז לתרגם יתרון ברור בהחזקת הכדור לשער שוויון, כאשר קשרה הותיק יאניק חאוזאק התמקם נהדר ברחבה כדי לנצל את הריבאונד ולכבוש.
כשנראה היה שהקבוצות תחלוקנה נקודות הגיע ג'ימי בריאנד עם בעיטה נדירה על סף הרחבה השאיר את שלוש הנקודות בבית.


ליל – מונפלייה 0:0
סגנית המוליכה לא הצליחה להשלים ניצחון שישי ברציפות כאשר נפרדה בחלוקת נקודות נגד מונפלייה שמצידה רשמה תוצאות תיקו שלישית ברציפות, למרות איבוד הנקודות ליל עדיין תסיים את המחזור במקום השני כשהיא רחוקה ארבע נקודות מליון במקום השלישי.


תוצאה נוספת
קון – שטרסבורג 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי