ניימאר: "אני לא אוהב לצפות בכדורגל, מעדיף כדורסל"

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי הפצוע של פריז סן ז'רמן, מוצא זמן לייצר כותרות בזמן השיקום. הוא הודה שהוא לא נהנה לצפות בכדורגל, שהוא צפה בהילוכים חוזרים של המונדיאל וחושף: רוביניו הוא האליל שלי

(גודל טקסט)
ניימאר, מחליף בימים אלו מפציעה ובעוד כמה שבועות אמור להיות זמין לשירותיו של תומאס טוכל, מאמן פריז סן ז'רמן. כזכור ניימאר נפצע בעצם כף הרגל, וצפוי לחזור לקראת רבע גמר ליגת האלופות, אם קבוצתו תשלים את המשימה ותעבור את מנצ'סטר יונייטד. בינתיים, הכוכב הברזילאי מקבל זמן לנוח בארץ הולדתו, ואיך לא, לייצר כותרות. אמש (חמישי) התראיין ל'DAZN', וסיפק הצהרה שגרמה לסערה.


"אני אוהב כדורסל מאוד, אני גם משחק הרבה. זה קצת קשה להודות, אבל אני לא טיפוס שאוהב כל כך לראות כדורגל. כשאני בבית אני מעדיף לצפות בכדורסל או בענפים אחרים. אני מעריץ המון ספורטאים מענפים אחרים" חשף ניימאר.


בנוסף, הברזילאי סיפר על העיסוקים האחרים שלו חוץ מכדורגל, ואת מי העריץ בתור ילד. "רוביניו תמיד היה האליל שלי. מאז שהייתי ילד עקבתי אחריו והתרגשתי מכל מה שהוא עושה. תמיד רציתי להיות כמוהו. לשחק איתו בנבחרת ברזיל ובסנטוס הרגיש כמו חלום". בנוסף הוא חשף שהוא מעריץ גדול של דמות הקומיקס 'באטמן'

What Robinho and Batman have to do with Neymar? #neymarjrpic.twitter.com/cE8WMCvOhd

— BR/ NJ (@brazil_legend) February 27, 2019

ובדיוק כשהתחלנו לשכוח, ניימאר הזכיר לכולנו את המונדיאל ברוסיה, כשדיבר על הטענות לפיהם הוא 'צולל ומתחזה'. "אחרי המונדיאל, צפיתי בכל המשחקים שלי ושאלתי את עצמי – יכול להיות שבאמת צללתי? אני חושב שהאשימו אותי בצורה מופרכת. אבל אני כבר יודע להתמודד עם זה, אני מתמודד עם ביקורות לאורך כל הקריירה שלי. ידעתי שאם ברזיל תפסיד, כל הביקורות תיפול על הגב שלי. גם את פרננדיניו האשימו בדרך שאני לא יכול להבין".



"ידעתי שאם ברזיל תפסיד, כל הביקורת תיפול על הגב שלי" (צילום: Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי