אמבפה הצהיר: "אשאר בפריז סן ז'רמן גם בעונה הבאה"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

החלוץ סגר את הדלת בפני ריאל מדריד והעביר מסר מרגיע לגבי העתיד, במהלך ראיון בו התייחס גם להדחה מליגת האלופות: "אני המום, אין לי מילים. זה קשה לעכל את מה שקרה"

(גודל טקסט)
שחקני פאריס סן ז'רמן עוד לא התאוששו מההפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות (3:3 בסיכום המשחקים) והעוול שנעשה להם מצד השופטים לטענתם, על אף שאופ"א אישרה שההחלטה להעניק פנדל הייתה מוצדקת, ובמקביל המועדון ספג מכה נוספת – לפי דיווחים היום (ראשון) בצרפת, הקבוצה תואשם בכך שהפרה את כללי הפייר פליי הפיננסי וייתכן שתיאלץ למכור את אחד מכוכביה.


כל הסימנים מראים על פרידה אפשרית מניימאר, שרק אתמול דווח בספרד כי ריאל מדריד תציע עבורו 350 מיליון יורו, ובינתיים מי שהתייחס לעתידו הוא חברו לחוד, החלוץ הצעיר קיליאן אמבפה שהודיע על כוונותו להישאר, כחלק מראיון שערך עם "טלפוט" הצרפתי.


אמבפה, שגם שמו נקשר עם מעבר לבלאנקוס, התייחס תחילה להדחה מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות: "אני המום. אין לי מילים. זה קשה לעכל מה שקרה לנו. עבדנו כל כך קשה כדי להגיע להיכן שהגענו במפעל ולפתע אנחנו בחוץ. המפעל הזה היה המטרה שלנו ועבדנו עבור הצלחה במפעל הזה כל יום העונה. ננסה להרים את הראש ולסיים את העונה בצורה מכובדת.




אמבפה. מבטיח את הישארותו (AFP)


בשנתיים שלו בפריז, עד עתה, אמבפה, שכבש כזכור באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד, הודח פעמיים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות כשבשנה שעברה זה קרה לו נגד ריאל מדריד לאחר הפסד כפול. בעונת 2016/17 הוא הגיע עד שלב רבע הגמר, במדיה של מונאקו. עם זאת, הוא לא חשש להצהיר על עתידו: "יש הרבה אנשים שיש להם ספקות לגבי העתיד שלנו, אבל אני מאמין בפרויקט שלנו. אין שום מצב שמישהו צריך לחשוש שלא אשאר או שאני חושב על מצבי האישי".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי